AGP slot
Fra : per

Dato : 13-05-01 13:29

er der en måde jeg kan tjekke om min AGP port er gået itu?

jeg skulle instalere nyrt grafikkort Winfast Geforce 2 mx, men da
den skulle genstarte blev skærmen sort. andre AGP kort virker heller
ikke.

--
Per

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 13-05-01 15:32

> [...]
>
> jeg skulle instalere nyrt grafikkort Winfast Geforce 2 mx, men da
> den skulle genstarte blev skærmen sort. andre AGP kort virker heller

Jeg tror ikke umiddelbart du kan checke dit AGP slot på andre måder end den
forsøgte.
Men det lyder da som om den er i udu, kan du ikke nå at smide kortet i
nakken på forhandleren igen?

-mb

Fra : per

Dato : 13-05-01 16:18

On Sun, 13 May 2001 16:32:02 +0200, "Martin Bundgaard"
<kubrick@mail.dk> wrote:

>Men det lyder da som om den er i udu, kan du ikke nå at smide kortet i
>nakken på forhandleren igen?

grafikkortet er en gave,

og pc er købt i fona, og de er sikkert flere uger om at udskifte
bundkort

--
Per