PC starter ikke
Fra : ba

Dato : 23-09-04 22:38

Hej

Jeg har et P4T533-C bundkort som jeg mistænker for at være brændt af.
Men vil lige først spørge herinde om der evt. kunne gøres noget før
jeg køber et nyt.
Det sidste halve år har PC'en froset i ny og næ. Jeg mistænkte den gang
ram eller grafikkort, men gad ikke tjekke da det skette sjældent.
Idag skette det igen og som sædvanlig rebootede jeg - men den startede
ikke op igen. Alle diode er tændt og harddiske er startet op, men monitoren
starter ikke og der læses ikke OS ind. Jeg har haft alle kort ude inkl. CPU
og ram. Ren gjort det hele
og monteret det igen uden held. Det kommer ingen bip lyde når den starter
op hverken uden ram blok,CPU og grafikkort. Så det kan vel kun
være bundkortet der har givet op?
--
PA

Fra : Madsen

Dato : 24-09-04 16:04

"ba" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og monteret det igen uden held. Det kommer ingen bip lyde når den starter
> op hverken uden ram blok,CPU og grafikkort. Så det kan vel kun

prøv at måle alle spændinger fra PSU om de er ok.

--
Hilsen Madsen