pris på materialer (glasuld / musten) ?
Fra : TDJ

Dato : 23-09-04 20:55

En tømrer vi har i aktion har lagt ud ('af egen lomme') for følgende
materialer:
   * 8 baller á 5 plader URSA glasswool (100mm, 900x600)

   * 448 blødstrøgne mursten fra Prøvelyst teglværk
       (ca 1 palle x 1 meter)

I alt bliver det 5000,- kr.

Han fik ikke nogen regning, men siger at det bliver billigere end hvis han
kørte det over firmaet.

Såehh.. HAR vi sparet penge, eller ikke ?

Jeg kan desværre ikke finde prisen på omtalte materialer.

Nogen som kan give et hint ? Jeg synes selv det lyder _lidt_ dyrt...

---
fjern alle madvarer ved svar

my icq pizza [at} gm x oste mad {dot]] net

Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 23-09-04 21:42

Hej

100 mm URSA glasuld koster 22 kr/m2 +moms. dvs. 594,- incl moms.

Ved ikke med stenene, men knap 10 kr. /stk lyder lidt voldsomt...

/Lambert

Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-09-04 15:35

TDJ wrote:
> [...]
>
> Jeg kan desværre ikke finde prisen på omtalte materialer.
>
> Nogen som kan give et hint ? Jeg synes selv det lyder _lidt_ dyrt...

Jeg synes han skulle producere en regning.

Mvh
Roberto

Fra : Martin Christiansen

Dato : 25-09-04 18:10

"TDJ" <myicqpizza@gmx.netostemad> skrev i en meddelelse
> [...]
> kørte det over firmaet.
>
> Såehh.. HAR vi sparet penge, eller ikke ?

Med mindre det er en meget speciel mursten burde den ikke koste mere end ca.
3-4 kr. pr stk. inkl. moms.

Så det er nok noget dyrt isolering...

---