Toning af rude
Fra : Morten

Dato : 23-09-04 14:44

Hej gruppe,

Kan man få en glasrude tonet, således det kun er muligt at kigge den ene vej
igennem? Jeg havde forestillet mig en slags
klæbrig spejl-agtig film man kunne klistre på indersiden af en rude, således
man ikke umiddelbart kunne kigge igennem
udefra?

Skal man ha' fat i en glarmester til sådan noget?
Jeg vil meget gerne undgå at skulle skifte ruden, da den kun er et par
måneder gammelt. Ruden er lav-energi termo glas.

/Morten

Fra : K-man

Dato : 23-09-04 17:12

Thansen.dk er som altid leveringsdygtigi de mærkeligste ting til bilen (men
det duer også til husvinduer - og det er meget lettere end på en bil.

K-man

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-09-04 17:23

K-man skrev:

> Thansen.dk er som altid leveringsdygtigi de mærkeligste ting til bilen
> (men det duer også til husvinduer - og det er meget lettere end på en
> bil.

Nemlig - jeg har selv givet min fordør og bagdør en tur.

Resultat? Supergodt og så var det forholdsvist nemt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"