Fodpaneler med ledningshulrum??
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 22-09-04 22:15

Hejsa

Jeg søger en pæn løsning på vores ledningskaos. Umiddelbart er jeg til at
skifter vores fodpaneler med nogle der kan have kabelføring i et hulrum.

Jeg har set nogle nede ved den lokale værktøjspusher, men brød mig egentlig
ikke om hverken udseendet eller prisen (også set i forhold til udseendet).

De skal gerne være meget neutrale - hvide, og blot ligne de helt almindelig
træpaneler.
Nogle der kan give mig et link til forhandlere / producenter hvor der er
billeder og priser på produkterne??

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Fra : Jørn Vind

Dato : 23-09-04 11:13

Hej Lars - nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad du har set, men prøv og gå
ind på følgende link.

http://www.primolister.dk/Default.asp?ID=329

..... måske kan dette tjene til inspiration.

Mvh

Jørn Vind

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@FJERNDETTEaab-net.dk> skrev i en
meddelelse news:cisq0c$hm6$2@news.net.uni-c.dk...

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 23-09-04 12:43

Jørn Vind wrote:
> [...]
> ind på følgende link.
>
> http://www.primolister.dk/Default.asp?ID=329
>
> .... måske kan dette tjene til inspiration.

Hvorfor ikke enten forsiktig pille de gamle paneler ned og sætte 2
lister bag på dem en for oven og en forneden så du har et hulrum
derimellem, eller købe nye lister og gøre det samme, evt. kan du hvis du
har en overfræser selv fræse rille i panlerne en 2-3 stk. kan der være
bag på.

Hilsen Tommy hjorth

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 26-09-04 19:57

"Jørn Vind" <joernvind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Lars - nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad du har set, men prøv og
> gå ind på følgende link.
>
> http://www.primolister.dk/Default.asp?ID=329
>
> .... måske kan dette tjene til inspiration.

Det er faktisk det system jeg har kigget på. Jeg tænkte blot på om der
fandtes et tilsvarende system i en billigere udgave. Til et helt hus bliver
det pænt pebret med primolister.....

Mvh

Lars Christoffersen

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 15:15

Den 22/09-2004 klokken 23:14, skrev
"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@FJERNDETTEaab-net.dk> i
<cisq0c$hm6$2@news.net.uni-c.dk>:

> [...]

> almindelig træpaneler.
> Nogle der kan give mig et link til forhandlere / producenter hvor der er

Da vi sidste år renoverede min søns nyerhvervede hus, ledte vi længe efter
en god, fleksibel løsning.
Først kiggede vi på Primo, men disse er ikke store nok, hvis der også skal
fremføres installationskabler.
Derfor valgte vi den noget dyrere løsning med Tehalit.
Dette har vi ikke fortrudt. Lige til at 'knappe op' igen, når der skal
trækkes et ekstra kabel. (Og tro mig, dette har allerede været
praktiseret, selv om installationen var vel tilrettelagt)

Du kan downloade et katalog på
<http://62.242.23.157/download/Kataloger/Tehalit/Ledningskanaler.pdf>.

De kan købes hos bl.a. <http://shor.ter.dk/288831647>

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 26-09-04 20:07

<Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> trækkes et ekstra kabel. (Og tro mig, dette har allerede været
> praktiseret, selv om installationen var vel tilrettelagt)

Jeg kan ikke rigtig finde det produktnummer du fortalte om i din anden
besked (SL 20071 PH). Er der et link til et billede af dem?

Umiddelbart står der i dine links ikke noget om dimensionerne på kanalerne.
Kender du dem?

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 15:34

Vedr. Tehalit fodlister:

Glemte lige at nævne, at det var typen SL 20071 PH, vi valgte,

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 22:53

Den 26/09-2004 klokken 21:07, skrev
<cj740r$n4i$2@news.net.uni-c.dk>:

> Jeg kan ikke rigtig finde det produktnummer du fortalte om i din anden
> besked (SL 20071 PH). Er der et link til et billede af dem?

Beklager meget. Jeg tog fejl af de mange kataloger på hjemmesiden . Den
korrekte URL er
<http://62.242.23.157/download/Kataloger/Tehalit/kabelfremf%f8ring.pdf>

> Umiddelbart står der i dine links ikke noget om dimensionerne på
> kanalerne. Kender du dem?

Udvendige mål er 20 x 70 mm.
(Jeg ville gerne have haft dem lidt højere end de 70 mm, men sådanne kunne
jeg ikke finde).

Med venlig hilsen,
Kjeld