hvad er et hyrdebudskab?
Fra : Ole

Dato : 22-09-04 17:25

Jeg er ved at lave en ny side hvor jeg skal bruge definitionen
hyrdebudskab, men hvad indeholder dette ord?

retledning? og hvordan?

Ole

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 22-09-04 17:33

> Jeg er ved at lave en ny side hvor jeg skal bruge definitionen
> hyrdebudskab, men hvad indeholder dette ord?

Kan du komme med en lidt mere præcis definition af i hvilken sammenhæng
du skal bruge ordet?

--
Simon Moore Højer

Man lærer så længe man lever
Når man ikke længere lærer, lever man ikke mere.

Fra : Ole

Dato : 22-09-04 17:44

"Simon Moore Højer" <simonhoejer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du komme med en lidt mere præcis definition af i hvilken sammenhæng du
> skal bruge ordet?

jeg er ved at lave en prædikenside hvor jeg har brug for emner og kategorier

Ole

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-04 18:36

"Ole" <B'shem Yeshua Ha Mashiach@dk> skrev i en meddelelse

> jeg er ved at lave en prædikenside hvor jeg har brug for emner og
kategorier

Hvorfor dele det op i kategorier, du ikke kan definere? Vælg i stedet en
emneinddeling, som falder dig naturlig. Så vidt jeg ved er
www.detgamleevangelium.dk / www.amen.nu det eneste blandt de mange tusinde
danske kristne hjemmesider, der bruger en sådan inddeling efter de 5
tjenestegerninger.

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : Ole

Dato : 22-09-04 19:17

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.detgamleevangelium.dk / www.amen.nu det eneste blandt de mange tusinde
> danske kristne hjemmesider, der bruger en sådan inddeling efter de 5

det var lidt et komisk svar, det var nu mere for at spille bold med andre så
jeg kunne skærpe min egen forståelse af det

Ole

Fra : Mr. D

Dato : 22-09-04 19:50

"Ole" <B'shem Yeshua Ha Mashiach@dk> skrev i en meddelelse