Gem adgangskode modem
Fra : Poul Mølbjerg Jeppes~

Dato : 18-12-00 17:10

Hej Gruppe
Jeg har en ting der irriterer mig. Når jeg går på nettet via modem med
Outlook ekspress eller IE, vil jeg gerne være fri for at skulle indtaste den
adgangskode udbyderen har givet mig. Jeg sætter derfor flueben i boksen "gem
adgangskode" i vinduet netværk via modem - Men ak of ve næste gang jeg skal
ringe op er fluebenet væk og jeg skal indtaste adgangskoden igen.

Er der et eller andet sted i Indstillinger for Outlook Ekspress/IE jeg skal
markere noget yderligere?

Venlig hilsen
Poul

Fra : Søren Blom

Dato : 18-12-00 18:53

Nu høre dit spørgsmål ikke hjemme i denne gruppe
Så prøv at spørg i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express om
ikke andet, så er spørgsmålet besvaret utallige gange før, så du kunne også
prøve dig frem på www.deja.com og finde nogen af de gamle indlæg, hvor det
er besvaret

--
Søren Blom