gratis, hundehus
Fra : Lasse L

Dato : 21-09-04 07:45

hundehus på ca 1 kvadrat meter..., minder om det Nuser(snoopy ) bor i, i
tegnefilmene med skråt tagpap beklædt tag.

min vovse gider ikek at bruge det...jeg gider ikke at have det stående.

det står i RINGSTED...kun afhentning....det fylder vel ca 1 meter på alle
leder og kanter så der skal trailer eller varevogn til at køre det væk på/i.

ring på 29 68 45 03
mail : laslun@hosmail.com

Mvh
Lasse

Fra : Trine K. Christianse~

Dato : 21-09-04 10:55

"Lasse L" <laslun@hotmail.com> wrote in message news:<cioijb$p1i$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
> leder og kanter så der skal trailer eller varevogn til at køre det væk på/i.

Lige det vi mangler, og saa i Ringsted... Typisk, naar vi bor i Vejlby.

Mvh Trine

Fra : Jytte

Dato : 21-09-04 13:53

Trine K. Christiansen wrote:

> Lige det vi mangler, og saa i Ringsted... Typisk, naar vi bor i
> Vejlby.
>
> Mvh Trine

Hej Trine.

Du kan få hundehuse hos Gudmund Lemminger i Østerbording ved Silkeborg
86855142

Hilsen
Jytte

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 21-09-04 15:53

"Jytte" <vingekatten@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Trine.
>
> Du kan få hundehuse hos Gudmund Lemminger i Østerbording ved Silkeborg
> 86855142
>
> Hilsen
> Jytte

Hej Trine, Læste på dk.marked.privat.dyr, at der var een i Haderslev, der
havde et hundehus som skulle gives væk - abonnerer du på den gruppe? hvis
nej, kan du skrive til mig privat og få yderligere oplysninger

hilsen Pia

Fra : Lasse L

Dato : 24-09-04 10:05

smadret og kørt på lossen

Lasse

Fra : A

Dato : 25-09-04 16:27

Øv det var ikke meget tålmodighed du har ;-( jeg bor i Slagelse og kunne
godt bruge det til min hund, men havde desværre ikke set indlægget før
nu....

Mvh. Heino

Fra : Lasse L

Dato : 27-09-04 08:55

beklager....det fyldte og skulel væk i en fart....dem der havde hendvendt
sig på det skiftede alle mening da de så billederne (forstår jeg ikke)...så
væk røg det....sorry

Lasse