Fedora 3 test version tilgængelig
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 20-09-04 17:54

Hej!

Fedora Core Testudgave 2 for FC3 er nu tilgængelig på
ftp://klid.dk/fedora/linux/core/test/2.92

Hilsen
keld

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 21-09-04 08:09

Keld Jørn Simonsen <keld@dkuug.dk> wrote in message news:<pan.2004.09.20.16.53.42.172609@dkuug.dk>...
> Hej!
>
> Fedora Core Testudgave 2 for FC3 er nu tilgængelig på
> ftp://klid.dk/fedora/linux/core/test/2.92

Øh, er den?

ftp://klid.dk/fedora/linux/core/test/

viser kun 2.91 her hos mig, tirsdag klokken 9.

I øvrigt mangler jeg en måde at kopiere boot-image, det gamle image
hedder

ftp://klid.dk/fedora/linux/core/test/2.91/i386/os/images/diskboot.img,

ud på en USB pind fra Windows. Jeg har ikke en kørende Linux på den
maskine, der har USB, så "dd" findes ikke (klip fra README):

"The diskboot.img file is a VFAT filesystem image that can be written
to a
USB pendrive or other bootable media larger than a floppy. Note that
booting via USB is dependent on your BIOS supporting this. It should
be written to the device using dd."

rawritewin.exe vil ikke skrive på USB pinde.

Hvem har knækket den nød?

Mvh. NKJensen

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 22-09-04 11:46

Den Tue, 21 Sep 2004 00:08:52 -0700. skrev Niels Kristian Jensen:

> Øh, er den?
>
> ftp://klid.dk/fedora/linux/core/test/
>
> viser kun 2.91 her hos mig, tirsdag klokken 9.

Jeg skrev forkert, den rigtige adresse for FC3T2 er