The Sims 2 anmeldelse
Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 19-09-04 00:14

Der er en del som spørger om The Sims 2 her inde, jeg synes jeg ville bringe
et link til en flot anmeldelse af spillet, lavet af Politiken.

Emil

Fra : JH

Dato : 19-09-04 08:37

Emil Jensen [2100] wrote:
> Der er en del som spørger om The Sims 2 her inde, jeg synes jeg ville bringe
> et link til en flot anmeldelse af spillet, lavet af Politiken.

Lidt for urealistisk karakter synes jeg.
Anmeldelsen virker nærmest som en reklame skrevet af EA.

Der er flere anmeldelser her:
http://www.gamesector.dk/side.asp?ID=5767&PlatformtypeID=6

http://www.gamerankings.com/htmlpages4/914811.asp

JH

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 19-09-04 13:32

> Lidt for urealistisk karakter synes jeg.
> Anmeldelsen virker nærmest som en reklame skrevet af EA.
>
> Der er flere anmeldelser her:
> http://www.gamesector.dk/side.asp?ID=5767&PlatformtypeID=6

Den er da mindst lige så positiv, men også mere detaljeret denne anmeldelse.
Her gives karakter 9 (ud af 10), og det må være nogenlunde det samme som
Politikens 6 (ud af 6).

> http://www.gamerankings.com/htmlpages4/914811.asp

Her samles forskellige karakterer fra 7 andre anmeldelser, gennemsnittet
lyder på en karakter på 91 % (i den positive ende), og det er da også
rigtigt flot.

Men alt i alt, der er positiv omtale overalt, når det først er lykkedes at
installere spillet.

Lige en ting, "Nude Patch" til TheSims2 kan hentes her:
www.snootysims.com/patch.php

Mvh

Emil

Fra : JH

Dato : 19-09-04 14:01

Emil Jensen [2100] wrote:
> Her gives karakter 9 (ud af 10), og det må være nogenlunde det samme som
> Politikens 6 (ud af 6).

Hmmm - det ved jeg nu ikke 6/6 = 100%
- ingen spil er 100% perfekte IMO.
men 9/10 = 90% er måske mere realistisk.

Dog har jeg besluttet mig til *ikke* at købe spillet.
Maxis har tilsyneladende ikke fået rettet,
at det tager 2 timer for simmerne at stå op, gå i bad og spise morgenmad.
En af de ting der irriterede mig så meget i Sims 1,
at jeg solgte det efter 3 dages spil.

JH

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 19-09-04 15:00

> [...]
> at det tager 2 timer for simmerne at stå op, gå i bad og spise morgenmad.
> En af de ting der irriterede mig så meget i Sims 1,

En anden ting er, at en af anmeldelserne skrev at man har spillet en Sims
livstid på nogle timer. Det passer ikke synes jeg. Jeg har brugt to dage på
en Sim-familie. Nu er de blevet gamle og har et voksent barn. Længere er jeg
ikke nået, og jeg har brugt vel omkring 20 timer. Men måske er det fordi jeg
gå ind i hver detalje, mens andre lader simmerne bestemme mere selv, og
dermed kan spillet flyde hurtigere?

Jeg har en lille fornemmelse af at det går lidt hurtigere om morgenen nu,
måske 1½ time nu før mod de 2 timer du nævnte før. En ny ting er, at hvis en
Sim bliver sulten på sit arbejde, og har mulighed for det, får den noget at
spise på arbejdet. Så måske kan man bare springe morgenmaden over? Ved bare
ikke hvordan der påvirker mulighederne for forfremmelse?

Måske kan du (JH) leje det hvis det en dag kommer i video/DVD
udlejningsbutikker, ligesom med de andre spil?

Mvh

Emil

Fra : JH

Dato : 20-09-04 07:58

Emil Jensen [2100] wrote:

> [...]
> spise på arbejdet. Så måske kan man bare springe morgenmaden over? Ved bare
> ikke hvordan der påvirker mulighederne for forfremmelse?

Mad på arbejde - det hjælper selvfølgelig på sagen .
En anden ting der bekymrer mig lidt, er alle de installerings problemer
folk har. Men de fleste bliver forhåbentlig rettet i patches.

> Måske kan du (JH) leje det hvis det en dag kommer i video/DVD
> udlejningsbutikker, ligesom med de andre spil?

Det er da en mulighed.

Vh JH

Fra : Jens Jensen

Dato : 20-09-04 15:03

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

bare
> ikke hvordan der påvirker mulighederne for forfremmelse?

Det irriterer også mig, at de er så lang tid om at udføre forskellige
handlinger. Jeg fandt dog ud af, at hvis de ikke ligefrem er ved at dø af
sult og tisse i bukserne, når de står op om morgenen, så får de lige en tur
under bruseren, og så ud af klappen. De får nemlig mad og går på toilettet,
når de er på arbejde. Mine simmere bliver stadigvæk forfremmet.

Fra : Jesper

Dato : 20-09-04 06:54

"JH" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse
> Emil Jensen [2100] wrote:

> Dog har jeg besluttet mig til *ikke* at købe spillet.
> Maxis har tilsyneladende ikke fået rettet,
> at det tager 2 timer for simmerne at stå op, gå i bad og spise morgenmad.

Det lyder som min kone :)

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 20-09-04 12:02

Dit grafikkort er for langsomt eller sæt farverne ned til 16mil farver i
kontrolpanel/skærm

eist7@webspeed.dk

Fra : Larsen

Dato : 20-09-04 19:23

> morgenmad.

> Dit grafikkort er for langsomt eller sæt farverne ned til 16mil farver i
> kontrolpanel/skærm

ROLF - kan han ikke bare installere noget mere RAM.....i konen altså??

hehe...

Larsen

Fra : Jesper

Dato : 20-09-04 21:49

"Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse

> ROLF - kan han ikke bare installere noget mere RAM.....i konen altså??

Måske skulle jeg bare opgradere til en nyere model