Spørgsmål til intel bundkort + cpu + chips~
Fra : kenzo

Dato : 18-09-04 11:21

Hej
Jeg skal har nyt bundkort + cpu + ram og har tænkt at gå fra Amd til intel.
Men det stilles 2 krav og det er det skal være 1 mb cache hukommelse men
kender ikke til chipsæt på bundkort hvad det er det bedste til Intel
og jeg har skal har 1024 gb ram pga videoredigering, på nuværende tidpunkt
har jeg 512mb og det ER for lidt.
pris at bruge for omkring 3200 kr +-100 - 200

Hvad kan jeg få for de penge ?

Jeg bruger computeren til:

At spille med (ikke tit men når behovet er der skal jeg også kunne det )
Surfer på nettet
videoredigering

Fra : kenzo

Dato : 18-09-04 11:24

svar ikke på mailen da jeg har skrevet forkert mail adresse .....DOOOH
svar privat kan gøres på kenzo21@sol.dk