CSS problem
Fra : Magnus

Dato : 12-05-01 19:08

Jeg har denne linie som opsætter alle udseendet at mine input felter men
hvordan kan jeg undgå at denne linie gælder for input felter af typen
checkbox og radio hvor jeg skal have en anden indstilling.

/Magnus

INPUT { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px;
border: 1px #000000 outset;}

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-05-01 00:09

Brug en class til dem der skal være anderledes.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-01 00:49

Sat, 12 May 2001 20:07:47 +0200, skrev "Magnus" <arnason@email.dk>:

>Jeg har denne linie som opsætter alle udseendet at mine input felter men
>hvordan kan jeg undgå at denne linie gælder for input felter af typen
>checkbox og radio hvor jeg skal have en anden indstilling.

lav det som en class, hvor istedet skriver
..etellerandet{ font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 12px;border: 1px #000000 outset;}
og du så ved dit inputfelt tilføjer:
class="etellerandet">
så bliver det kun brugt på de felter, hvor du har sat class.

etellerandet betyder selvfølgelig, at du kan navngive det, hvad du har
lyst til.

NB. Nogen gange forsvinder et punktum i svar, der skal være et punktum
foran etellerandet{font-family:...

med venlig hilsen
Knud
--