Vedr. specieltegn
Fra : Ingrid Lissi Peterse~

Dato : 13-12-00 09:34

Er der nogen, der har "opskriften" på, hvordan man finder et polsk
specieltegn. Det ligner et Z - men har en streg igennem vandret.
Det kunne være Alt+ nogle tal på nummertastaturet.
Det er ikke muligt at ændre tastaturet til polsk!

mvh
Ingrid Petersen

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 00:09

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 14-12-00 00:09

On Wed, 13 Dec 2000 13:11:45 GMT, "Leo Heuser" <leo.heuser@get2net.dk>
wrote:

[klip]

>Kan du beskrive tegnet yderligere? Hvordan ser den vandrette streg ud?
>Bruges det både på lille og stort Z? Kan du evt. lave en lille tegning af
>tegnet, er du velkommen til at maile den direkte til mig, så vil jeg se,
>om inspirationen kan kæmpe sig vej igennem stormen
[klip]

>"Ingrid Lissi Petersen" <ilp@tdk.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

Kunne der måske være tale om en fejltagelse ? Jeg har ikke kunnet
finde et sådant tegn i det polske alfabet, som jeg har og bruger på
Word 2000. Et bogstav med streg igennem kunne være et L, der jo findes
i en 'udgave' med streg igennem, dog sædvanligvis ikke vandret men
'nedefra og op' som dette /.
Håber dette kunne hjælpe lidt.
med venlig hilsen også til den altid hjælpsomme Leo,
Vagn

Fra : Leo Heuser

Dato : 17-12-00 15:50

Tak for den venlige hilsen!