Abit NF7-S Ver. 2.0
Fra : sharky

Dato : 16-09-04 17:44

Hej,

Er der nogen der ved hvor subj. er på lager ?

På forhånd tak.

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 16-09-04 18:22

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen der ved hvor subj. er på lager ?
>
> På forhånd tak.

kik hos shg.dk

Søren

Fra : sharky

Dato : 16-09-04 18:42

> kik hos shg.dk

Hvorfor ? De har den ikke, så det var måske smart du havde kigget der inden
du bare skriver.

Fra : sharky

Dato : 16-09-04 18:43

Medmindre NF7-S2 er det samme som NF7-S ver. 2.0 ?

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-09-04 18:59

sharky wrote:
> Medmindre NF7-S2 er det samme som NF7-S ver. 2.0 ?

Vi quoter lige fra Abits side:
Note:

1. NF7-S2 isn't equivalent to NF7-S or NF7-V2.0. NF7-S2 is an
independent motherboard designed to deliver stunning performance and
advanced hardware monitoring. If you are looking for NF7-S, please click
here.

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=80927

Men det hjælper dig jo ikke, med at finde et på lager.
:/

/Bjarke

Fra : Martin Johansson

Dato : 16-09-04 21:09

> Medmindre NF7-S2 er det samme som NF7-S ver. 2.0 ?

Gå langt udenom NF7-S2.
Kan lige nævne et par af årsagerne:

Ingen soundstorm
Ingen multiplier justering i bios.
2 phase strømforsyning, fremfor en bedre/dyrere 3 phase

Altså er det et discount kort.
Navneforvirringen er dog yderst beklagelig.
NF7-S 2.0 kan imo slet ikke sammenlignes med NF7-S2.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-09-04 21:47

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:4149f2ae$0$249$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Gå langt udenom NF7-S2.
Yup!!

> Kan lige nævne et par af årsagerne:
>
> Ingen soundstorm
> Ingen multiplier justering i bios.
> 2 phase strømforsyning, fremfor en bedre/dyrere 3 phase
Og det er altså bare skod..

> Altså er det et discount kort.
> Navneforvirringen er dog yderst beklagelig.
> NF7-S 2.0 kan imo slet ikke sammenlignes med NF7-S2.
mo2, så hvis du vil have noget ordenligt så hellere vente på at NF7-S 2.0
kommer på lager.
Dog er det ikke noget problem da det ofte er en bestillingsvare, prøv f.eks.
hos
www.databutikken.com de er rimeligt hurtige til at få tingene hjem.

Alternativt kan du også kigge efter AN7 som stort set er det samme, bare med
uGuru og samme OC potentiale.

Mvh
Benjamin

Fra : sharky

Dato : 19-09-04 15:35

Nu har jeg modtaget et NF7-S v.2.0, men chipset køleren larmer meget mere
end den skal. Jeg skrev så til forhandleren, og jeg kan godt få det byttet,
men han skrev også at jeg bare kan udvide metal huset omkring blæseren, så
er det løst, men det er vel ikke så smart i forbindelse med garantien ?

Fra : Morten Larsen

Dato : 20-09-04 00:38

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
> meddelelse news:4149f2ae$0$249$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Yup!!

> Og det er altså bare skod..

Jeg håber ikke Abit er lige så dårlige til at lave bundkort som til at finde
på navne til dem.

Mvh Morten

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 16-09-04 18:57

> Hvorfor ? De har den ikke, så det var måske smart du havde kigget der
inden
> du bare skriver.

Ja , jeg haved været inde og se , der var flere nf7-s så gik jeg ud fra at
det ver 2 også var imellem men jeg mener at s2 er det samme som ver.2.0 men
er ikke sikker . men ellers tak for hjælpen

Søren

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 16-09-04 18:58

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ? De har den ikke, så det var måske smart du havde kigget der
inden
> du bare skriver.

Kik her
http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=204