D-Link :: DI 824VUP+ vs DSL-G604T
Fra : dk_sz

Dato : 15-09-04 12:27

Hvis man sammenligner feature-pdf'er fra dlink.dk siden
når man frem til DSL-G604T også indeholder ADSL modem...

Jeg ved at fx DSL-504T fx også indeholde IDS, SPI etc.
- det står ik' helt så explicit vedr. DSL-G604T ?

Så her er et spørgsmål... Udover ADSL modemet -
er der så nogen der VED pros/cons ved 2 ovenstående produkter?
Jeg TROR at "DI 824VUP+" er et ældre produkt end "DSL-G604T" ?

I princippet har jeg vel ikke behov for indbygget modem
(kunne jeg jo købe ved siden af / bruge TDC's)
- men kan det være en fordel?

mvh
Thomas

Fra : dk_sz

Dato : 15-09-04 12:41

> er der så nogen der VED pros/cons ved 2 ovenstående produkter?

Nå ja "DI 824VUP+" har Printer support...
Men jeg skal alligevel have en PC kørende som server for andre ting...
Så det betragter jeg (i min kontekst) ik' som et større plus.

Er lidt usikker på om "DI 824VUP+" har bedre/mere VPN support.

mvh
Thomas