MS Windows
briani 27239
Hvilken version?
Fra : Steen

Dato : 14-09-04 18:12

Hey

Nogen der kan tyde MS forklaringen på min win xp?

Jeg har lagt et billede her: http://www.248.dk/winver.jpg

MS snakker både om SP1 og SP2 - udover SP1 har jeg løbende hentet nogle
hotfix - men endnu ikke SP2

Bare for at være nysgerrig, hvad mener MS så med både SP1/2?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Henrik Sahl

Dato : 14-09-04 19:18

"Steen" <newz@pc.danmark> wrote in message
> [...]
> hotfix - men endnu ikke SP2
>
> Bare for at være nysgerrig, hvad mener MS så med både SP1/2?

Jeg gætter på at de fixes du har lagt på i tidens løb er pre-SP2-fixes,
hvilket gør at din version er mere eller mindre oppe på SP2-standard, men da
det ikke er SP2 du har lagt ind for du ikke det officielle stempel på din
version.

Mvh
Henrik

Fra : Steen

Dato : 14-09-04 21:42

"Henrik Sahl" <sahl@ingenspamsnaps.dk> wrote in

> .....men da det ikke er SP2 du har lagt ind for du ikke det
> officielle stempel på din version.

Mange tak for det gode svar.

--
Steen
danmark = dk

Fra : preben nielsen

Dato : 14-09-04 20:43

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse

> MS snakker både om SP1 og SP2 - udover SP1 har jeg løbende
hentet nogle
> hotfix - men endnu ikke SP2
>
> Bare for at være nysgerrig, hvad mener MS så med både SP1/2?

??? Der står da højt og tydeligt "Service Pack 1".

Hvorfor antager du at xpsp2.030422-1633 vedrører "Service Pack 2"
?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Steen

Dato : 14-09-04 21:41

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in

> Hvorfor antager du at xpsp2.030422-1633 vedrører "Service Pack 2"

På grund af xpsp2-anførelsen.
Beklager jeg er så dum!

--
Steen
danmark = dk

Fra : Kispus

Dato : 14-09-04 22:44

> På grund af xpsp2-anførelsen.
> Beklager jeg er så dum!
> Steen

Ja, det er blot et nummer, det har intet med SP2 at gøre, som jeg ser det !
John