convert .avi til rm
Fra : Claus Larsen

Dato : 14-09-04 16:37

Hej.

Er der nogen der ved hvordan man konverterer en .avi fil til rm format
med realproducer10?

Jeg kan ikke finde ud af kommandoerne.

Hilsen Claus

Fra : Preben

Dato : 15-09-04 00:47

Claus Larsen wrote:

> Hej.
>
> Er der nogen der ved hvordan man konverterer en .avi fil til rm format
> med realproducer10?
>
> Jeg kan ikke finde ud af kommandoerne.
>

> Hilsen Claus

Hej Claus.

Jeg bruger 9'eren, så jeg kender ikke forskellene, men jeg vil give dig et
eksempel:
-i inputfil.avi
-o outputfil.rm
-ad (streaming hastighed f. eks. 56)
-am (audio mode - min erfaring: brug "music")
-vm (video mode - brug "normal")

Så skulle det fungere, hvis avifilen ikke er komprimeret (i 9'eren).

Hvis det stadig gælder, kan du dekomprimere avi-filen med "avirecompress",
hvor du så anvender YUY2 - hvis jeg ikke husker helt forkert.
(hvis du ikke har den, så prøv at google)
Preben

http://kittelmann.dk
http://kixit.dk