DYKINFO
Fra : søren

Dato : 14-09-04 10:27

Hejsa

Er der nogen der ved hvordan det går med DYKINFO. Der står på Henriks side
at betatesten af basen er færdig.

Søren

Fra : Henrik Manley

Dato : 14-09-04 10:41

> Er der nogen der ved hvordan det går med DYKINFO. Der står på Henriks side
> at betatesten af basen er færdig.

Det går trægt. Det er testen af det program som skulle bruges til at
konvertere data i basen til det nye format der er færdig. Indtil videre er
der lavet ca. 2500 records af 6500. Men det er et slave arbejde og vi kunne
godt bruge meget mere hjælp.

Jeg begynder selv programringen i løbet af vinteren hvis vejret ikke bliver
for godt.

--
Henrik Manley
http://bends.dk m@nley.dk

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 14-09-04 19:24

Hvori ligger slavearbejdet? Man melder sig vel gerne frivilligt til
"slavearbejde"!

Mvh.
Roland Lyngvig
(E-mail-adresse: Søg i www.epost.dk)

Fra : Henrik Manley

Dato : 14-09-04 20:12

Send din email addr. til mig så sender jeg dig info.

Gælder også andre der vil slave.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk