css hjælp søges - Re:
Fra : Marianne Tidemann

Dato : 14-09-04 09:34

Hejsa

Nu har jeg valideret mine sider og min css, så de er ok.
Men jeg er lige ved at fjerne height på mine tabeller også ;)))

Jeg håber på hjælp til Overskrifter !!!
>Som Jesper Brunholm skrev:
>Overskrifter er godt nok som udgangspunkt begyndende på en ny >linie,
med mellemrum over osv, men det kan man lave om på, og >det skal man
bare gøre hvis det er det der skal til i aktuelle >tilfælde

Lige nu har jeg lavet denne side med spann og div
http://home20.inet.tele.dk/mariannes/bill2//virksomheder_kurser.html

jeg har virkelig prøvet alt tror jeg, men har ikke fundet en ordentlig
løsning.
Måske en eller anden kan forklare mig hvordan jeg laver om på det.

Den oprindelige tekst er lavet med noget smask værk ;)
som dette: