VIA KT-133 Chipsæt+Sapphire Radeon 9600Pro
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 14-09-04 06:10

Hejsa

Jeg har ovenstående konfiguration, mit bundkort er et Compaq/UWAVE, og jeg
kan ikke få maskinen til at starte op, jeg har fundet en del posts med folk
der har problemer med VIA/Radeon configurationen. Er der nogen der har
oplysninger om det kan lade sig gøre at få det til at virke i min
konfiguration?

Der er ikke en BIOS update til mit bundkort, og man kan ikke stille på noget
som helst såsom AGP Arpature size osv osv i en Compaq BIOS.

Mvh
Jacob

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-09-04 20:21

"Jacob Rungwald" <jacob*mondetteskalmed*@rungwald.dk> crashed Echelon
writing news:ci5ufb$1iv7$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> med folk der har problemer med VIA/Radeon configurationen. Er der
> nogen der har oplysninger om det kan lade sig gøre at få det til at

KT133A + Radeon 9500 Pro her uden problemer.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 15-09-04 11:19

"Jacob Rungwald" <jacob*mondetteskalmed*@rungwald.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der er ikke en BIOS update til mit bundkort, og man kan ikke stille på
> noget som helst såsom AGP Arpature size osv osv i en Compaq BIOS.

Fandt en BIOS Update idag, min BIOS var fra januar 2001, fandt en update fra
marts 2002, og nu spiller det bare :)

Mvh
Jacob