Orkide
Fra : Jeanette

Dato : 13-09-04 19:22

Hej gruppe..........

Jeg har ellers i lang tid haft god held med at få blomster i mine orkideer
igen et par måneder efter sidste blomstring, men nu er heldet åbenbart
sluppet op.

Stænglerne ligesom tørrer helt ind og bliver lysebrune og indtørrede.
Noglesom har gode råd?

Det handler ikke kun om 1 orkide men 8 stk.

Hilsen
Jeanette

Fra : Mor Karen

Dato : 14-09-04 13:24

Hej

Jeg har også orkideer og har meget glæde af
Orkide opslagstavlen som du finder via googloo.

Der kan du læse en masse spørgsmål andre har stillet, bla mig selv, og de
gode svar. Der vil du få al den hjælp du har brug for.

Fra : Jeanette

Dato : 14-09-04 18:25

Tusinde tak for tippet.......suser allerede rundt derinde

Hilsen
Jeanette