Dremel - Hvor?
Fra : Poul

Dato : 13-09-04 16:18

Hvor kan man købe en Dremel? Gerne billigst muligt (evt. på nettet)?

Hvad koster de i butikkerne kontra nettet?

Fra : Carsten P

Dato : 13-09-04 19:26

"Poul" <pouls@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe en Dremel? Gerne billigst muligt (evt. på nettet)?
>
> Hvad koster de i butikkerne kontra nettet?

Hej

Jeg har gode erfaringer med en af efterligningerne, købt i ALDI, de fås også
andre steder og de passer tools med Dremel. Til de "normale" opgaver er den
god nok, men skal den bruges meget = erhverve så er det måske en god idé med
mærkevare.

Vh Carsten

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-09-04 20:04

Poul wrote:
> Hvor kan man købe en Dremel? Gerne billigst muligt (evt. på nettet)?
>
> Hvad koster de i butikkerne kontra nettet?

Jeg har købt Dremel samt tilbehør i Bauhaus, men jeg har ikke bekymret
mig så meget om prisen. Hvis du køber på nettet, så sørg for at checke
spændingen på maskinen, den laves nemlig også til en anden spænding end
de hjemlige 230 V.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Johnt

Dato : 14-09-04 02:41

Hvis du har mod på at købe på auktion er der nogle forskellige her:
http://search.ebay.de/dremel

Hilsen

Johnt

Fra : preben kaas

Dato : 14-09-04 13:54

On Mon, 13 Sep 2004 17:18:23 +0200, "Poul" <pouls@nospam.invalid>
wrote:

>Hvor kan man købe en Dremel? Gerne billigst muligt (evt. på nettet)?
>
>Hvad koster de i butikkerne kontra nettet?

en batteridrevet model kan pt. købes på tilbud i Bauhaus (Odense) til
kr. 399,- hvilket er meget billigt.

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse

Fra : Poul

Dato : 14-09-04 17:14

Har ligeså lige været i Bauhaus og fandt samme tilbud. Fås både som en
ledningsmodel og en batt. model. Sidstnævnte med mest tilbehør :)