Gulvvarme
Fra : JE

Dato : 13-09-04 12:22

Hej,
Hvordan finder man ud af hvor og hvor dybt slangerne til gulvvarmen ligger?
Findes der et instrument der kan måle det?
- JE

Fra : Sir Haig

Dato : 13-09-04 17:41

> Hvordan finder man ud af hvor og hvor dybt slangerne til gulvvarmen
ligger?
> Findes der et instrument der kan måle det?

En tommestok?

Fra : Alf L

Dato : 14-09-04 03:04

> Hvordan finder man ud af hvor og hvor dybt slangerne til gulvvarmen
ligger?
> Findes der et instrument der kan måle det?

Hvis det er i forbindelse med en læk i gulvvarmerør, så havde
en af mine venner en læk i et rør i sin gulvvarme. Han fik fat i en VVS
(Tror jeg)
mand, som med et instrument var i stand til at lokalisere lækken, så kun
gulvet
lige over lækken skulle brydes op for at en reparation kunne foretages.

Alf L

Fra : JE

Dato : 14-09-04 09:16

> [...]
> gulvet
> lige over lækken skulle brydes op for at en reparation kunne foretages.

Det er i forbindelse med at jeg skal have sat en skillevæg op, og dermed af
skruet noget fast i gulvet.
-JE

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-09-04 09:24

JE wrote:

> Det er i forbindelse med at jeg skal have sat en skillevæg op, og dermed af
> skruet noget fast i gulvet.
> -JE

Hvis du starter på gulvet med en træ/metal-lægte, så kan den vel limes
fast. Det tror jeg nok jeg ville prøve hvis det var mig.

mvh
Ole-J

Fra : JE

Dato : 14-09-04 11:17

> Hvis du starter på gulvet med en træ/metal-lægte, så kan den vel limes
> fast. Det tror jeg nok jeg ville prøve hvis det var mig.

Det har jeg også overvejet, men er usikker på om det er godt nok.
-JE

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-09-04 11:34

JE wrote:

> Det har jeg også overvejet, men er usikker på om det er godt nok.
> -JE

Det gælder vel bare om at finde den rigtige lim.

Ole-J

Fra : JE

Dato : 14-09-04 11:45

> Det gælder vel bare om at finde den rigtige lim.

Du har jo nok ret - tak for tippet
- JE