Et ekstra husdyr???
Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 21:25

Halløjs...

Lige en lille historie her i aftenens mulm og mørke...

Jeg har nemlig lige haft hundene ude. Og troligt kommer min lille han da jeg
kaldte dem ind...

Men hvor var Molly?? pist væk....

Nu er jeg jo ret heldig at haven ikke er større end at jeg kunne se hendes
skygge bevæge sig lidt, og efter lidt tid kom hun da også luntene... Glad,
tilfreds og med sin nye legekammerat i munden...

Nogen der har lyst til at gætte hvilket levende dyr hun synes skulle bo hos
os?

Jeg stiller en grøn sodavandsis samt et tyggeben på højkant til den første
der gætter det

Hilsen Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 21:47

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har lyst til at gætte hvilket levende dyr hun synes skulle bo
hos
> os?

Hmm.. en frø er lige det første, der faldt mig ind.
Sådan en kom Assi slæbende med en dag, indtil jeg bad hende pænt om, at
spytte ud igen, så den glad kunne hoppe videre.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-09-04 22:04

Mit gæt er en lille mus

Fra : Karina[6600]

Dato : 12-09-04 22:15

> hos

Ja, gætter på et pindsvin :)

Mvh
Karina og Sarko

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 22:50

> [...]
> os?
>
> Jeg stiller en grøn sodavandsis samt et tyggeben på højkant til den første

Et pindsvin? ;)

Mine gamle hunde har været vældig glade for pindsvin, og ikke spor bange for
deres pigge.

Tina
/der er vant til, at dyr er venner med andre dyr, de ikke burde være det
med.

Fra : Lykke

Dato : 13-09-04 06:11

> [...]
> os?
>
> Jeg stiller en grøn sodavandsis samt et tyggeben på højkant til den første

Mit første bud var også et pindsvin men jeg tvivler på at hundene kan have
det i munden,. men nu har der været gættet på mange ting så jeg siger en
fugl.

mvh
Poul

Fra : Mus

Dato : 13-09-04 09:50

> Mit første bud var også et pindsvin men jeg tvivler på at hundene kan have
> det i munden.
> mvh
> Poul

Hej Poul

Det kan de desværre sagtens.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 06:38

> [...]
> os?
>
> Jeg stiller en grøn sodavandsis samt et tyggeben på højkant til den første

Rigtig gode gæt, og sørme om Karina ikke var først. Det VAR nemlig et
pindsvin

Hun gloede lidt fornærmet på mig da jeg satte det udenfor igen

Tillykke med isen og benet Karina!

Hilsen Camilla

Fra : Karina[6600]

Dato : 13-09-04 20:52

> [...]
> pindsvin
>
> Hun gloede lidt fornærmet på mig da jeg satte det udenfor igen

Hej Camilla :)
Mange tak, det er sjældent jeg vinder noget... men ... hvordan får jeg isen?
Jeg tror den smelter hvis den skal med postdanmark. Sarko siger at han
glæder sig til tyggebenet :)

Mvh
Karina & Sarko

Fra : Mus

Dato : 13-09-04 09:48

M&M <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4144b09c$0$288$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> os?
>
> Jeg stiller en grøn sodavandsis samt et tyggeben på højkant til den første

Ja jeg kan ikke forestille mig det er andet end et pindsvin. Der er mange
hunde der tiltrækkes af pindsvin. Vær opmærksom på at pindsvin er fuld af
utøj. Dvs din hund kan have problemer med maven et par dage og får måske
lopper (det sidste er dog kun sket en gang for vores hund).

LN