MS Windows
briani 27239
Gemme radioprogram på disken ??
Fra : Kispus

Dato : 12-09-04 14:21

I morgen aften kommer der på P4 et program jeg gerne
vil gemme på disken, kan jeg det ? (Radio Mercur)
Kører Xp med de sidste opdateringer.
Hilsen John

Fra : Mads

Dato : 12-09-04 15:06

On Sun, 12 Sep 2004 15:20:55 +0200, "Kispus" <kispus@despammed.com>
wrote:

>I morgen aften kommer der på P4 et program jeg gerne
>vil gemme på disken, kan jeg det ? (Radio Mercur)

Hvad har du af forbindelse imellem radio og PC ?

Eller har du TV/radio tuner i PC'en

Ret så vigtige oplysninger hvis du vil have hjælp.
Vi er jo ikke synske.

mvh Mads

Fra : Kispus

Dato : 12-09-04 15:14

> Hvad har du af forbindelse imellem radio og PC ?
>
> Eller har du TV/radio tuner i PC'en
>
> Ret så vigtige oplysninger hvis du vil have hjælp.
> Vi er jo ikke synske.
>
> mvh Mads

Sorry, viste ikke bedre !!
har ingen tuner i pc,en
troede at jeg via Media Player eller anden player kunne
gemme på disken.
Mvh. John

Fra : Mads

Dato : 12-09-04 16:26

On Sun, 12 Sep 2004 16:13:42 +0200, "Kispus" <kispus@despammed.com>
wrote:

>Sorry, viste ikke bedre !!
>har ingen tuner i pc,en
>troede at jeg via Media Player eller anden player kunne
>gemme på disken.
>Mvh. John

Snakker vi så om noget streaming netradio eller
skal du have trukket kabler mellem radio og PC ?

Nå, men uanset det spørgsmål, så tror jeg ikke lige
at Mediaplyer kan optage det. Du skal nok have
fat i noget software til at optage med.
F.eks. Audacity som er gratis og nem at bruge.
http://audacity.sourceforge.net/about.php
Derefter er det vel bare et spørgsmål om at vælge
den rigtige kilde der skal optages fra i Windows
mixer'eren.

mvh Mads

Fra : Kispus

Dato : 12-09-04 18:30

> [...]
> http://audacity.sourceforge.net/about.php
> Derefter er det vel bare et spørgsmål om at vælge
> den rigtige kilde der skal optages fra i Windows

Kære Mads.
Tak for svaret, kikker på det i morgen !
Jeg er en gammel Radiopirat og kunne godt tænke mig
at gemme de 5 udsendelser der kommer på P4 hver mandag.
(har jeg fået at vide af jørgen De Mylius)
Mvh. John

Fra : Kispus

Dato : 13-09-04 05:50

> [...]
> http://audacity.sourceforge.net/about.php
> Derefter er det vel bare et spørgsmål om at vælge
> den rigtige kilde der skal optages fra i Windows

Hej Mads
Jeg hentede og installerede programmet, og gud fri mig vel,
jeg kunne ikke åbne min Browser, en genvej på skrivebordet
til DMI fung. heller ikke.
Så kørte jeg Ad-aware som først fandt 12 men kunne ikke slette
dem alle, bad mig om at genstarte og køre programmet igen, det
gjorde jeg og så fandt den 42 der alle blev slettet.
Kørte så SpyDoctor der så fandt 3
Kørte så RegCleaner der fandt 6.
Så til jer der henter programmet, vær lige opmærksom
på ovenstående.
Mvh. John

Fra : Mads

Dato : 13-09-04 08:50

On Mon, 13 Sep 2004 06:49:51 +0200, "Kispus" <kispus@despammed.com>
wrote:

> [...]
>Kørte så SpyDoctor der så fandt 3
>Kørte så RegCleaner der fandt 6.
>Så til jer der henter programmet, vær lige opmærksom

Hej

Jeg er bange for at du tager fejl. Det spyware du fandt må være
kommet andetsteds fra. Der skal jo ikke ret meget til før man får
den slags i maskinen og jeg fjerner det da selv dagligt.

Efter at have læst dit indlæg lavede jeg desuden en lille test.

1. Jeg rensede min maskine med Adaware, PestPatrol og AVG.
Adaware fandt som sædvanlig en håndfuld spyware og fjernede disse.
En ekstra tur med programmerne bagefter fandt intet.

2. Jeg hentede og installerede Audacity. Startede programmet op
og rettede lidt i en lydfil som så blev gemt igen.

3. Kørte så Adaware, PestPatrol og AVG igen og ingen af
programmerne fandt noget mistænkeligt.

Altså må jeg udlede at de spyware filer du fandt ikke stammede
fra Audacity, men at det er tilfældigt at de lige dukkede op på
din maskine på det tidspunkt.
Hvornår tjekkede du sidst maskinen med Adaware ? Og husker
du at holde den opdateret ?

mvh Mads

Fra : Kispus

Dato : 13-09-04 08:59

> Hvornår tjekkede du sidst maskinen med Adaware ? Og husker
> du at holde den opdateret ?
>
> mvh Mads

Kan love dig (Smiler) at jeg kører div. programmer
(og jeg har mange af dem) flere gange om ugen,
og er helt opdateret, og den var ren i aftes og jeg hentede
programmet her til morgen.
Men skidt nu med det, alt er fjernet og maskinen kører fint igen.
John

Fra : Jane

Dato : 13-09-04 16:33

Kispus skrev i <news:414526f2$0$278$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Så til jer der henter programmet, vær lige opmærksom
> på ovenstående.

Jeg har ingen problemer haft med programmet.
Heller ikke med diverse adaware og spybot og
antivirus/firewall.
Kan varmt anbefale det.

Jane - glad for Audacity
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Kispus

Dato : 13-09-04 16:50

> Jeg har ingen problemer haft med programmet.
> Heller ikke med diverse adaware og spybot og
> antivirus/firewall.
> Kan varmt anbefale det.
>
> Jane - glad for Audacity

Jeg har heller ingen prob. med programmet, det væltede
bare ind med snavs da jeg hentede det. Og en 4-5 gange
åbnede Norton og sagde at denne fil forsøgte at få adgang
til nettet, disse blev blokeret hver gang)
Men som skrevet, pc,en er renset og det hele kører
fint igen.
John