God firewall til rimelige penge ?
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 12-09-04 10:48

Min Zonealarm er ved at udløbe og grundet i det det lille års tid jeg har
haft den og Zonelabs en del gange har udgivet fejlbehæftede updates til
den, ønsker jeg ikke at forny den.
Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge som er kontroleret
for fejl inden den bliver udgivet ?

Sejersen

Fra : Kristian Thy

Dato : 12-09-04 10:59

Mr. Sejersen uttered:
> [...]
> den, ønsker jeg ikke at forny den.
> Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge som er kontroleret

http://sikkerhed-faq.dk/personlig-fw-eval

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt
http://home.att.net/~jbcole/humor/Microsoft_patents.htm

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-09-04 11:18

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote:

>Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge som er kontroleret
>for fejl inden den bliver udgivet ?

Nu er 'firewall' et ret uspecifikt begreb - Hva' er det helt specifikt
for funktioner du kræver af din firewall ?

<mlr>

<mlr>

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-09-04 11:19

http://www.ipcop.org
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Q:   How many supply-siders does it take to change a light bulb?
A:   None. The darkness will cause the light bulb to change by itself.

Fra : Nicolai

Dato : 12-09-04 12:48

> [...]
> den, ønsker jeg ikke at forny den.
> Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge som er kontroleret

Bruger du XP så smid sp2 i

Fra : John

Dato : 12-09-04 12:52

"Mr. Sejersen" skrev i en meddelelse

> Min Zonealarm er ved at udløbe
> Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge

Her er lidt at vælge imellem:

http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?action=s&st=firewall
http://majorgeeks.com/downloads34.html
http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=firewall&tg=dl-2001

På download.com kan du læse bruger-kommentarer.

Mvh John

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 12-09-04 22:39

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:41443832$0$225
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=firewall&tg=dl-2001
>
> På download.com kan du læse bruger-kommentarer.

Nice, den download.com skal da ihvertfald lige ses på når der
trodsalt er kommentarer fra andre brugere om hvordan de er.
Takker.

Sejersen.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-09-04 12:54

On Sun, 12 Sep 2004 04:48:25 -0500, "Mr. Sejersen"
<tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote:

> Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge som er
> kontroleret for fejl inden den bliver udgivet ?

Jeg er ikke bekendt med nogen personlig firewall, der opfylder
alle tre kriterier.

-A

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 12-09-04 13:08

En helt masse bits fra Mr. Sejersen til dk.edb.sikkerhed gav følgende:

[...]

> Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge som er kontroleret
> for fejl inden den bliver udgivet ?

For varierende definitioner af "god firewall"....

Du kommer nok noget tættere på et konstruktivt svar herinde, hvis du angiver
nogle mere præcise kriterer.
Ellers ender du sgu' nok med den sædvanlige flok af lallende bolscheører
skriver Linux, OpenBSD eller lignende.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"I use my breasts to get other people's attention"
-- Jennifer Anistorn as Rachel in 'Friends'

Fra : Kristian Thy

Dato : 12-09-04 13:16

Henrik Bøgh uttered:
> "I use my breasts to get other people's attention"
> -- Jennifer Anistorn as Rachel in 'Friends'

s/Anistorn/Aniston

\\kristian

Fra : Nicolai

Dato : 12-09-04 13:47

> [...]
> angiver
> nogle mere præcise kriterer.
> Ellers ender du sgu' nok med den sædvanlige flok af lallende bolscheører

Hehe he has a point :)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-09-04 14:46

In article <Xns9562781BE59ACsplish@216.196.97.131>, Mr. Sejersen wrote:
> [...]
> den, ønsker jeg ikke at forny den.
> Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge som er kontroleret

Linksys WRT54G er et bud. Kører den selv.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 13-09-04 12:42

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den, ønsker jeg ikke at forny den.
> Kender nogen en anden god firewall til rimelige penge som er kontroleret

Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med rimelige penge men Norton Internet
Security Suite
2004 fungerer upåklageligt for mig. Kan købes som opdatering eller fuld
version.

Mvh,
Rasmus Bertelsen