Bannere til reklame for nyhedsgrupperne
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 11-09-04 13:41

Hej NG

Vi kan sikkert alle blive enige om at der er alt for lidt reklame for
nyhedsgrupperne.

Jeg har lavet to bannere [som ligger under emneteksten: "Banner for
nyhedsgrupper - må frit kopieres" i gruppen news:dk.binaer] i et forsøg på
at give alle mulighed for at lave mere reklame for nyhedsgrupperne. Hvis du
indsætter et af disse bannere, og f.eks. laver link til http://usenet.dk får
alle mulighed for at lære mere om nyhedsgrupperne. ng-banner1.gif er uden
animation, mens ng-banner2.gif skifter mellem 5 dias.

Mange internetudbydere giver ikke ret meget information om nyhedsgrupperne,
så vi kan håbe, at dette kan få flere til at deltage aktivt.

God vind.

Henrik, Slagelse

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-09-04 15:22

I news:4142f269$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk skrev
Henrik Vestergaard følgende:

> Jeg har lavet to bannere [som ligger under emneteksten: "Banner for
> nyhedsgrupper - må frit kopieres" i gruppen news:dk.binaer]

Kan du ikke også lægge dem på en eller anden hjemmeside til download.
Den newsserver (dtext.news.tele.dk) jeg benytter har ingen af de
binære grupper.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 20:47

Andreas Falck wrote:
> [...]
>
> Kan du ikke også lægge dem på en eller anden hjemmeside til download.
> Den newsserver (dtext.news.tele.dk) jeg benytter har ingen af de

det ligner noget en børnehave har lavet.

--
Jens.

Fra : jørgen

Dato : 11-09-04 21:14

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyhedsgrupper - må frit kopieres" i gruppen news:dk.binaer] i et forsøg på
> at give alle mulighed for at lave mere reklame for nyhedsgrupperne.

De er gode.
Måske kunne teksten være lidt større og banneret ikke skifte så hurtigt.
Ellers synes jeg det er en fin ide med spørgsmål og tilhørende adresse på
nyhedsgruppe.

Hvilket program har du brugt til at lave dem?

mvh jørgen.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 11-09-04 22:08

Godaften Jørgen

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> De er gode.
> Måske kunne teksten være lidt større og banneret ikke skifte så hurtigt.

Tak. Det vil jeg medtage i en evt. revision -- har stadig originalmaterialet
fra før jeg samlede det hele i en GIF-fil.

> Ellers synes jeg det er en fin ide med spørgsmål og tilhørende adresse på
> nyhedsgruppe.

Tak.

> Hvilket program har du brugt til at lave dem?

Photoshop.

Henrik, Slagelse
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.livssyn.kristendom

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 08:12

Henrik Vestergaard wrote:

OT.

--
Jens.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-09-04 08:49

Jens,, wrote:
> Jens wrote:
>

> OT.

Det er ikke offtopic, Jens
Og ti så stille. Det er din type man til sidst bliver træt af.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 09:04

Jesper Hansen wrote:

> Det er ikke offtopic, Jens
> Og ti så stille. Det er din type man til sidst bliver træt af.

gu fanden er det OT elles læs lige

1. Gruppenavn:
dk.livssyn.kristendom

2. Beskrivelse:
Forum for kristendom og kristendomsrelaterede emner.

3. Fundats:
Alle emner indenfor kristendommen kan tages op i forumet,
lige fra teologiske diskussioner til vidnesbyrd og forbønsønsker.

Eksempler på relevante emner i gruppen:
* Spørgsmål om Bibelen og kristendom generelt.
* Hvad er tro, og hvor kommer troen fra?
* Ser Paulus ned på kvinder?
* Enhver salig i sin tro - bibelsk begrundet eller ej?
* Abort og Bibelen.
* Homoseksuelle og kristendom.
* Tror muslimer og kristne på samme Gud?

Altså en nyhedsgruppe, hvor alle kristendomsrelaterede spørgsmål,
fortællinger, synspunkter og oplevelser kan tages op.

Det må forventes, at diskussionen til tider bliver ophedet. Derfor
forventes det, at alle deltagere på trods af eventuelle uenigheder
holder en sober tone i debatten. Indlæg, der ikke gør dette, er
uønskede. Undgå at håne folk på grund af deres tro eller mangel på
samme.

Dansk er hovedsproget, men som i alle andre grupper er andre sprog og
nationaliteter selvfølgelig velkommne. Det regnes som almindelig
høflighed at oversætte citater fra f.eks. engelsk, når sådanne
citater indgår som argument i diskussioner, der ellers foregår på
dansk, norsk eller svensk.

Videnskabeligt, sprogligt og filosofisk prægede indlæg kan ofte med
fordel placeres i dk.livssyn, dk.videnskab.teologi, dk.videnskab.religion
eller dk.kultur.sprog.klassisk.

Indlæg, der direkte håner eller latterliggør andre, er uønskede.
Humoristiske bemærkninger fra én skribent til en anden accepteres med
et smil.

Personforfølgelse har intet at gøre her i gruppen og henvises til
dk.snak.mudderkastning.

Gruppen er ikke beregnet til køb & salg, der i stedet henvises til
relevante grupper i dk.marked-hierarkiet.

Det er ikke tilladt sende indlæg til denne gruppe, der indeholder
vedhæftede filer, som f.eks. musik eller billeder. Disse kan i stedet
sendes til relevante grupper i dk.binaer-hierarkiet og derefter
henvises til i et normalt indlæg.

4. Begrundelse:
Kristendommen har som vor fælles kulturarv interesse for mange
mennesker.

5. Moderering:
Nej.

--
Jens.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-09-04 10:42

Jens,, wrote:

> [...]
> henvises til i et normalt indlæg.
>
> 4. Begrundelse:
> Kristendommen har som vor fælles kulturarv interesse for mange

Da topic'et er "Bannere til reklame for nyhedsgrupperne" kan det ikke
være off topic... (slå op i en betydningsbog).
Der kan derimod være tale om at topic'et ikke muligvis er i
overensstemmelse med visse folk selvoptagenhed.

Quote:
det ligner noget en børnehave har lavet.
/Quote:

Hvis du ikke kan komme med noget konstruktivt så lad venligst være med
at trykke på Reply knappen

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 08:50

Jesper Hansen wrote:

> [...]
> /Quote:
>
> Hvis du ikke kan komme med noget konstruktivt så lad venligst være med

er du dum?

--
Jens.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 13-09-04 09:43

"Jens,," <Warez> skrev i en meddelelse

> er du dum?

Du ved godt selv hvorfor folk ikke stiller dig det spørgsmål?

.....Hint: de kender svaret!

Fut fra dk.livssyn.kristendom til dk.admin.netikette

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 19:02

Henrik Vestergaard wrote:

> Du ved godt selv hvorfor folk ikke stiller dig det spørgsmål?
>
> ....Hint: de kender svaret!
>
> Fut fra dk.livssyn.kristendom til dk.admin.netikette

at spille smart når du poster OT, gør det ikke bedre.

--
Jens.

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-09-04 19:42

I news:4145e0aa$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev
Jens,, følgende:

> at spille smart når du poster OT, gør det ikke bedre.

Men du bør nu alligevel respektere et FUT når både din bemærkning og
svaret dertil er off-topic

FUT dk.admin.netikette

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 20:18

Andreas Falck wrote:
> [...]
> Jens,, følgende:

> Men du bør nu alligevel respektere et FUT når både din bemærkning og

du futter bare der over hvis du føler.

--
Jens.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-09-04 15:00

Jens,, wrote:

> at spille smart når du poster OT, gør det ikke bedre.

Hvem er det der poster OT materiale nu så Jens ? Hva ?