at leve efter man har set og stå til regns~
Fra : Ole Madsen

Dato : 11-09-04 12:35

Hvilke skriftsteder bruger man i bibelen for at sige at vi står til regnskab
for det vi har set og at vi skal leve i henhold til det?

Ole

Fra : Ole Madsen

Dato : 11-09-04 14:21

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke skriftsteder bruger man i bibelen for at sige at vi står til
> regnskab for det vi har set og at vi skal leve i henhold til det?

jeg har lige været ovre ved nabo sognets præst og hun havde et helt andet
syn end lovens syn på det med ansvar, nemlig frihed til at tjene, så falder
byrden af, halleluja

Ole

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-09-04 15:19

I news:4142fbc7$0$266$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Ole Madsen følgende:

> jeg har lige været ovre ved nabo sognets præst og hun havde et helt
> andet syn end lovens syn på det med ansvar, nemlig frihed til at
> tjene, så falder byrden af, halleluja

Lovens formål er jo netop også det at have frihed til at tjene. De
menesker der ser loven som en byrde har desværre misforstået lovens
natur, mening og formål.

Den Sønnen får frigjort skal være virkelig fri, siger Jesus.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*