Mår-væk???
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 11-09-04 12:17

Hej

Jeg læste en artikel om et mår-væk produkt den anden dag, der fungerer med
lugt. Er der nogle der er faldet over et sted det kan købes?

--
---
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht

Fra : Anette

Dato : 11-09-04 13:26

Stefan Jacobsen <stefware@email.dk> wrote:
> Hej
>
> Jeg læste en artikel om et mår-væk produkt den anden dag, der
> fungerer med lugt. Er der nogle der er faldet over et sted det kan
> købes?

Hjortetak olie fungerer fint her hos os - selvom det lugter fælt.
Kan købes hos Matas eller på apoteket.

/ Anette

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 11-09-04 13:40

Det her produkt skulle ikke generer vores lugtesanser.

Stefan

--
---

Fra : Anette

Dato : 11-09-04 14:32

Stefan Jacobsen <stefware@email.dk> wrote:
> Det her produkt skulle ikke generer vores lugtesanser.

Nå, okay.....Det lyder da rart.
Mon ikke Matas har info om dette nye produkt?
Vi vil i hvertfald gerne vide mere, gerne slippe for at hele loftet stinker
af hjortetak olie hver efterår

/ Anette

Fra : Q

Dato : 11-09-04 15:58

Brug Naftalin kugler, de er lette at håndterer og kan ikke lugtes i huset.

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Jesper G.

Dato : 11-09-04 23:10

dejlige råd, jeg sad netop og skulle til at i gang med ensmøre om netop det,
da jeg døjer med det samme.

men alligevel, jeg har fundet ud af at måren kravler op i et træ, springer
over på taget kravler ned af mit eternittag, ned i tagrenden og op under
bølgerne i taget.

hvad kan jeg køber for at lukke de huller af. ja jeg ved godt at det er en
ordentlig omgang jeg skal igang med, men alligevel. det duer ikke med noget
skumgummi eller lignende for det krqadser den bare op

jesper

Fra : Leonard

Dato : 12-09-04 09:46

"Jesper G." <pimpf@mail.dk> wrote:

>men alligevel, jeg har fundet ud af at måren kravler op i et træ, springer
>over på taget kravler ned af mit eternittag, ned i tagrenden og op under
>bølgerne i taget.

http://www.skovognatur.dk/publikat/2001/husmaar.htm

Det er lige lykkedes for mig at jage en mår væk ved at lægge
almindelige balloner på loftet. Jeg var vågnet 2 morgener ved at noget
tumlede rundt på loftet, morgenen efter at ballonerne var lagt op
vågnede jeg ved at et hvæs, der nærmest lød som et vræl. Siden har jeg
ikke hørt de samme lyde fra loftet.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-09-04 08:12

Artiklen er smidt i dk.binaer ci0sfs$2bdb$1@news.cybercity.dk

--
---

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-09-04 08:14

How her news:ci0sfs$2bdb$1@news.cybercity.dk

--
---

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 12-09-04 15:18

Stefan Jacobsen wrote:

> How her news:ci0sfs$2bdb$1@news.cybercity.dk

Hvad hulen er det for noget engelsk - eller er det?
Hvor har du lært det?

Venlig hilsen
Aksel