Hvor stor disk på K7T Turbo2 mobo ?
Fra : 8700

Dato : 11-09-04 09:14

Hejsa

Er der nogle her som ved hvor stor en HD der kan sættes på et K7T Turbo2
mobo(fra MSI) ???

Og nu vi er ved det hvilken disk ville være hver at anbefale ???

Fra : K E Nielsen

Dato : 11-09-04 09:48

Iflg denne side op til 160GB med nyeste bios
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=24&kind=1

---

Fra : 8700

Dato : 11-09-04 10:34

Alletiders...

Nogle der har et godt bud på en HD på 160Gb der er værd at købe ??

Fra : 8700

Dato : 11-09-04 10:37

Det ser desuden ud til at med den nyeste BIOS upgrade at den vil spise en
processor helt op til 2600+ på samme mobo der ellers er rated til maks 1900+
fra starten af ?? Kan det passe ???

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 11-09-04 18:19

8700 skrev:
> Det ser desuden ud til at med den nyeste BIOS upgrade at den vil
> spise en processor helt op til 2600+ på samme mobo der ellers er
> rated til maks 1900+ fra starten af ?? Kan det passe ???

Et af mine bundkort (soltek 75-KAV) er designet til de gamle Thunderbirds,
men virker med XP'er op til 2600 med FSB på 266. XP 2600+ fås typisk med FSB
333, så du skal være vågen hvis du køber sådan en.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Peter Holm

Dato : 12-09-04 22:28

Jeppe Seidelin Dam wrote:
> [...]

jeg har kørt en xp2400 (OC til en 2800+) og Maxtor 160GB på selvsamme mobo.

Mvh
Peter

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 11-09-04 21:04

On 2004-09-11, 8700 <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> wrote:
> Det ser desuden ud til at med den nyeste BIOS upgrade at den vil spise en
> processor helt op til 2600+ på samme mobo der ellers er rated til maks 1900+
> fra starten af ?? Kan det passe ???

Ja det kan godt passe. Når man bygger et nyt MB, så prøver man at estimere
lidt på fremtidige processorer og disses strømkrav. Viser ens formodninger
sig at holde sig at holde stik, ja så kan motherboardet også køre med nyere
cpuer efter en bios-opgradering.

Oftest er det et spørgsmål om at have designet spændingsregulatorerne så de
kan klare større krav end det størst kendte krav på designtidspunktet.

Thomas