Hundegalleri !!!!
Fra : Holm

Dato : 10-09-04 23:02

Hej alle ..

Jeg faldt lige over denne side , et galleri for dyr ( hund , kat ,
hest )hvor man kan ligge op til 10 billeder ind og fortælle om sin hund eks.

Hvis nogen er interesserede :
http://hunde.dyregalleri.dk/

Hilsen Holm
...som har lagt Timber på ...))

Fra : Jonny og Annika

Dato : 11-09-04 04:22

Hej Holm.

To af de hvalpe vores zenta havde sidste år, er også på dyregalleri.
Det er schæfere og hedder Zenta og Ronja.
Hvad race er din hund? så vil jeg lige gå ind og se den.

Annika og Jonny Holm

Fra : Holm

Dato : 12-09-04 12:58

"Jonny og Annika" <jones-annika@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Holm.
>
> To af de hvalpe vores zenta havde sidste år, er også på dyregalleri.
> Det er schæfere og hedder Zenta og Ronja.
> Hvad race er din hund? så vil jeg lige gå ind og se den.

Timber står under Blandede racer - Timber .

Hilsen Holm...

Fra : Ann Nielsen

Dato : 11-09-04 11:20

> [...]
>
> Jeg faldt lige over denne side , et galleri for dyr ( hund , kat ,
> hest )hvor man kan ligge op til 10 billeder ind og fortælle om sin hund

Tak for linket :) Jeg har også smidt min Gizmo ind :)

Mvh.

Ann Nielsen

Fra : Mus

Dato : 11-09-04 11:55

Holm <dortheholm@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41422440$0$238$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg faldt lige over denne side , et galleri for dyr ( hund , kat ,
> hest )hvor man kan ligge op til 10 billeder ind og fortælle om sin hund

Uha har i set den engelske Bulldog Pumba. Lagt på den 10./9.

Den er da en hjerteknuser!

LN

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 11:56

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hilsen Holm
> ..som har lagt Timber på ...))

Hvor er Timber dog smuk. Er det en af de hvalpe, fra det kuld du havde
engang ?
Lever dens far stadig ? ( Var det ikke Thor han hed ? ).

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Holm

Dato : 12-09-04 13:01

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er Timber dog smuk. Er det en af de hvalpe, fra det kuld du havde
> engang ?
> Lever dens far stadig ? ( Var det ikke Thor han hed ? ).

Hej ...Buffy..

Ja , det er ham , nu er han 2 år ...som tiden dog flyver ...og jo Thor lever
endnu , men han er begyndt at virke ret gammel , hvilket han jo også er
....13½ år ...
men det forhindrede ham nu ikke i at bade og løbe og tilmed stjæle Timbers
fresbee i forgårs nede på stranden )))...Det nyder jeg bare at se
....sådan en gammel hund . Han har iøvrigt ikke fejlet noget hele livet ..så
jeg har virkelig været heldig .

Mange hilsener Holm

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-09-04 12:56

så er Kemba også med

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 14:22

> Hvis nogen er interesserede :
> http://hunde.dyregalleri.dk/
>
> Hilsen Holm
> ..som har lagt Timber på ...))

Se min! se min!

Camilla & Molly!

Fra : Ann Jensen

Dato : 11-09-04 17:47

Vores er også med
Xafie og Xenobia
Alaskan malamuter

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-09-04 18:24

Så er Nicki også på

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : René & Mette

Dato : 13-09-04 12:24

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> wrote in message
> Så er Nicki også på
>
> Bolette
> www.bolettes.dk

mille er også derinde nu...så kig ind og stem

Fra : HENRIETTE LUND LARSE~

Dato : 15-09-04 13:25

Nej hvor er han skøn !!! Måske ikke en race der er nem at finde flere
af....Gadekryds rules