Smiley - freeware plugin addon til Outlook~
Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-09-04 20:22

Kan man ikke få et plug-in / addon til Outlook 2003 som indsætter en
smiley når man skriver o.l.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Dyl

Dato : 10-09-04 20:57

> Kan man ikke få et plug-in / addon til Outlook 2003 som indsætter en
> smiley når man skriver o.l.

Outlook --> Funktioner --> Indstillinger --> Postformat --> 'Brug Microsoft
Office Word til at redigere emails'

/Dyl

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-09-04 11:28

On Fri, 10 Sep 2004 21:56:37 +0200, "Dyl" <VirkerIkke@postbud.dk>
wrote:

>Outlook --> Funktioner --> Indstillinger --> Postformat --> 'Brug Microsoft
>Office Word til at redigere emails'

Ok - tak..... Jeg er desværre ikke så vild med at bruge Word til at
lave mails i.

Er der andre metoder?

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 14-09-04 09:23

> Er der andre metoder?

Prøv at spørge i dk.edb.internet.software.mail+news

Der tror jeg der sidder mange kloge hoveder, der gerne vil svare.

Lars

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-09-04 09:16

On Tue, 14 Sep 2004 10:22:46 +0200, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@EraseThisflexcom.dk> wrote:

>Prøv at spørge i dk.edb.internet.software.mail+news

Netop gjort

Fra : Brian Laursen

Dato : 15-09-04 15:56

Karsten Jensen wrote:
> Kan man ikke få et plug-in / addon til Outlook 2003 som indsætter en
> smiley når man skriver o.l.

TADAAAAAAAAAAA >> http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/
Quotefix laver smileys i dine mails , og så citerer den korrekt, nemlig
under det der er skrevet !

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : NikonPro.dk

Dato : 15-09-04 20:18

Brian Laursen wrote:

> TADAAAAAAAAAAA >>
> http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/ Quotefix laver
> smileys i dine mails , og så citerer den korrekt, nemlig under det
> der er skrevet !

Hvordan får du smileyes i Outlook-quotefixet? De er ikke umiddelbart at
finde i version 0.90 som jeg mner er den nyeste.
Jeg kan kun finde dem i Outlook-Express-Quotefixet.

Bjarne