Skærme
Fijala 3554
Skal jeg reklamere? (LG L1910B)
Fra : Quadro

Dato : 10-09-04 17:27

Jeg har købt en LG L1910B fladskærm. Generelt er jeg godt tilfreds med
skærmen. Ingen pixelfejl, og billedet er sgu flot, også i spil.

Men der er noget galt. Hvis billedet er totalt sort er det tydeligt at se at
det ikke er lige sort alle steder. Specielt oppe i venstre hjørne af skærmen
er der et felt på str. med en min tommelfinger der er meget lysere end
resten af det sorte på skærmen. Det irriterer f.eks. hvis jeg ser en DVD i
letterbox-format, for der er jo netop sort deroppe på skærmen. Og så kan man
se den skide "fejl" eller hvad det nu er. Det er svært at se om dagen hvor
der er dagslys på mit værelse men om aftenen er det tydeligt nok.

Fejlen er også at se et andet sted på skærmen, hvor feltet der er berørt er
betydeligt større end min tommelfinger. Men det er bare ikke lige så lyst så
man lægger ikke rigtig mærke til det, medmindre man selvf. ved at det er
der. Og det ved jeg jo...

Skulle jeg reklamere over dette? Selv siger jeg "selvfølgelig skal du det",
men jeg er også bange for at INFOCARE afviser reklamationen og jeg skal
betale knap 1000 kr for at få min skærm tilbage.

Gode råd?

Fra : Peter J

Dato : 10-09-04 21:23

"Quadro" <quadro_jog@SPAMISEVILINDEEDhotmail.com> skrev