Skærme
Fijala 3554
CRT: Hvorfor høj-frekvent-lyd?
Fra : Louise Johnson

Dato : 10-09-04 01:45

Kære læsere,

Jeg har en Sony 15" CRT skærm, som af og til laver en højfrekvent hyle
tone.

Hvis jeg trykker oven på skærmen, eller vrider i plastikken, så holder
det op for en periode.

Er der nogen der ved, hvad der kan være galt?

Knus,
Louise

Fra : iddqd

Dato : 11-09-04 15:42

Louise Johnson wrote:
> Er der nogen der ved, hvad der kan være galt?

Der sidder en spole inde i kabinettet der vibrerer en lille smule, prøv
og spørg i en af elektronik grupperne så er der sikkert nogen der kan
anvise en simpel kur.

Mvh

Bruno

Fra : Louise Johnson

Dato : 11-09-04 21:47

> Der sidder en spole inde i kabinettet der vibrerer en lille smule, prøv
> og spørg i en af elektronik grupperne så er der sikkert nogen der kan
> anvise en simpel kur.

Alletiders! Tusind tak for tippet! =)

Louise