MS Windows
briani 27239
Internet driller i XP
Fra : KB

Dato : 08-09-04 22:42

Her på det sidste er jeg blevet nødt til at starte min computer 2 gange, for
1. gang er der ikke hul igennem til nettet.
Men genstarter jeg den med det samme er der pludselig forbindelse.

Slukker jeg så maskinen og lader den stå i f.eks 1 time, ja så skal den
startes 2 gange igen for at der er hul igennem.

Det drejer sig om XP Home. Har kørt diverse virusscans og der kommer ikke
umiddelbart noget frem.

Nogen der har nogle ideer ?

Mvh.
Kenneth Bang

Fra : John

Dato : 08-09-04 23:23

"KB" skrev i en meddelelse

> [...]
> 1. gang er der ikke hul igennem til nettet.
> Men genstarter jeg den med det samme er der pludselig forbindelse.

Prøv evt at opdatere driveren for Ethernet adapter.

Hjælper det ikke, kan du evt forsøge:
/denne computer/egenskaber/hardware/enhedshåndtering/, højreklikke Ethernet
adapter, vælge egenskaber og fanebladet strømstyring, og fjerne fluebenet i
'Tillad, at computeren slukker denne enhed for at spare strøm'.

Mvh John

Fra : KB

Dato : 09-09-04 08:05

Et udemærket foreslag som jeg håbede ville virke, men nej.

Er der andre der kan finde på noget jeg kan prøve ?

Mvh.
Kenneth Bang