SP2, ZoneAlarm, PAV 2004, Opera - kompabil~
Fra : Jesper Padkær Peters~

Dato : 07-09-04 13:56

Hej Alle

Det forlyder at SP2 dansk version lander inden for de næste par dage. Min
maskine er sat op med ZoneAlarm (gratisversionen), Panda Antivirus 2004
og nyeste Opera - ryger jeg ind i kompabillitetsproblemer ?

På forhånd tak

Jesper
--
Jesper Padkær Petersen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-09-04 14:11

Jesper Padkær Petersen <padkaer skrev:

> Det forlyder at SP2 dansk version lander inden for de næste
> par dage.

Den er landet.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A

> Min maskine er sat op med ZoneAlarm (gratisversionen),
> Panda Antivirus 2004 og nyeste Opera - ryger jeg ind i
> kompabillitetsproblemer ?

Der er i hvert tilfælde ikke de store grunde til at køre med
to firewalls installeret. En må være mere end rigeligt.
Selvom jeg har hørt flere fortælle, at man sagtens kan have to
firewalls kørende på SP2, vil jeg råde dig til kun at vælge en
af dem. Hvis du vælger Zonealarm så slå den indbyggede firewall
i SP2 fra.

Panda Antivirus 2004 skal muligvis opdateres for at SP2 Security
Center kan genkende den. Det må fremgå af deres hjemmeside.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders Lund