Skærme
Fijala 3554
Skærme og farver
Fra : Mythos

Dato : 07-09-04 21:46

Hej i gruppen

Ny mand her, forsøger at finde ud af det.

Jeg har to skærme tilsat mit Tyan G9700 pro kort. Den ene skærm, den jeg har
haft i længst tid, er en Samsung SyncMaster 700IFT og den anden er en HP 71.
De to skærme er så forskellige som noget kan være, men den ene skærm er
bedst til nogle ting, og den anden til de andre ting. Men hvordan pokker
finder man så ud af hvilke skærme man skal have næste gang, det skal helst
være nogle der er gode til det hele. (jeg står ikke og skal handle nu)
Jeg ved godt der er mange steder at læse sig frem til hvad andre syntes man
skal vælge, men vi er jo forskellige alle sammen, så det er jo ikke sikkert
man får lige det der er ens krav. Nå man så desuden er strandet på en ø der
ikke har for vane at tage tingene hjem, så man kan se det an, så er den
endnu mere gal. Jo, de vil godt tage det hjem, men så skal man forpligtige
sig til at købe den/dem, og det er ikke så smart i mine øjne.
Er der mærker der er mere attraktive end andre ? Jeg ved at Sony har et godt
ry, men hvad er der ellers, bare så jeg ikke skal kigge alt for meget
igennem.

Kim Larsen