ECS k755a
Fra : philip

Dato : 06-09-04 20:55

Jeg har to problemer med et ECS K755a.
Det indbyggede lydkort virker fint til afspilning af musikcd'er, men ikke i
spil eller lyd iøvrigt?
Der er password på adgang til Bios. Kan det fjernes? Jeg kender ikke koden.

mvh Philip

Fra : LNC

Dato : 06-09-04 21:31

Ud med batteriet i et stykke tid (strømstik selvfølgelig ud af psu ) i med
det igen og lav dine indstillinger i bios igen :) husk at enable lyd :)
hent de nye drivere til kortet her : http://download.sis.com/

Mvh Lars

Fra : philip

Dato : 07-09-04 07:14

"LNC" <BOoHFJERNMIG@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det igen og lav dine indstillinger i bios igen :) husk at enable lyd :)

Tak for svaret. Jeg prøver at følge rådet.

Mvh Philip