Erfaringer med Brother printere (specielt ~
Fra : martin madsen

Dato : 11-05-01 10:08

Jeg vil meget gerne høre folks erfaringer med Brother HL-P2000. Eller også
bare Brother generelt.

Venlig hilsen martin madsen

Fra : Psyman

Dato : 11-05-01 10:46

Jeg har gode erfaringer med Brother. Jeg har en HL1050 og HL820. Begge
fungerer upåklageligt. Jeg købte dem fordi de både er billige i indkøb og i
drift.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-05-01 10:53

Ja, og jeg kører med en HL-720 som jeg er yderst tilfreds med.

Mvh
OveK.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 12-05-01 07:49

"martin madsen" <martin@madsen.vg> skrev i en meddelelse

> Jeg vil meget gerne høre folks erfaringer med Brother HL-P2000. Eller
også
> bare Brother generelt.

HL-1050 nu igennem 3 år, er det vist.
Yderst tilfreds. Stabil, billig i drift.
En rigtig "arbejdshest".

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-05-01 09:15

"Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> skrev i en meddelelse
> "martin madsen" <martin@madsen.vg> skrev i en meddelelse

> også
>
> HL-1050 nu igennem 3 år, er det vist.
> Yderst tilfreds. Stabil, billig i drift.
> En rigtig "arbejdshest".

Og flotte udskrifter

--
Mvh. Søren C. Fischer