NoX
Fra : Kim2000

Dato : 31-08-04 12:10

Jeg fandt rollespillet NoX i Netto for billige penge, men er det værd at
spille? Anmeldelserne virker noget blandet. Eneste erfaring jeg har med
rollespil er den fremragende Fallout serie.

mvh
Kim

--
Anmeldelser af spil, software og hardware til pc og Amiga m.v. finder du
under DaMat Computer.

Fra : eio

Dato : 31-08-04 12:30

> Jeg fandt rollespillet NoX i Netto for billige penge, men er det værd at
> spille? Anmeldelserne virker noget blandet. Eneste erfaring jeg har med
> rollespil er den fremragende Fallout serie.

NoX minder slet ikke om Fallout, men prøv det da alligevel.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-08-04 13:39

"eio" <elephant@inorbit.com> skrev i en meddelelse

> NoX minder slet ikke om Fallout, men prøv det da alligevel.

Jeg har selv spillet og synes at det er ganske fornøjeligt.
Pæn og nydelig grafik og afbalancerede kampe.
Køb det blot, der er nogle gode timers underholdning at hente.

Mvh
Benjamin

Fra : Devast8or

Dato : 31-08-04 20:07

Kim2000 wrote:
> [...]
> at spille? Anmeldelserne virker noget blandet. Eneste erfaring jeg
> har med rollespil er den fremragende Fallout serie.

Personligt syntes jeg det var meget skuffende. Jeg kan ikke huske så meget
af det, men det jeg kan huske er at det ikke var specielt underholdende og
at det kun tog et par timer at gennemføre (og der var så kun tre forskellig
klasser du kunne vælge mellem, så i løbet af en fuld spilledag er spillets
replay-værdi udhulet).

Og så er der ikke meget rollespil over det, det er mere hack'n'slash i
Diablo-stilen (har ikke prøvet Fall-out, men så vist jeg ved er det tættest
på Baldur's Gate serien).

Devast8or

Fra : Bo Olesen

Dato : 01-09-04 00:30

Nox er det eneste af den slags spil jeg har prøvet og gennemført. Andre
tilsvarende spil har ikke fænget mig. Husker især musikken i spillet, som er
noget af det bedste og gav en god stemning.

Der er mange gode timers underholdning i spillet.

Fra : Xantia

Dato : 01-09-04 14:27

Hej

Husker spillet som værende ganske godt.
Jeg fik ikke gennemført det, men havde mange timers underholdning.
Og hvis det er billige penge (100,-) så er det vel ikke så galt??

Xantia

Fra : Kim2000

Dato : 02-09-04 11:06

> Husker spillet som værende ganske godt.
> Jeg fik ikke gennemført det, men havde mange timers underholdning.
> Og hvis det er billige penge (100,-) så er det vel ikke så galt??

Jeg har været nede og købe det (29,95) og her i Silkeborg er der i hvert
fald fortsat spil tilbage, så nu må vi se om det er noget værd.

Tak for håndsrækning til jer alle

mvh
Kim