Blakestone gammelt spil ?!? Hvor kan det e~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-08-04 10:23

Spillet er fra Før de glade dage med Doom og Wolfenstein altså i de første
udgaver, så jeg tænkte at Blakestone må være frit tilgængeligt !!
Men er der et sted hvor man kan finde disse antikviteter længere ?!?

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-04 11:27

> Spillet er fra Før de glade dage med Doom og Wolfenstein altså i de første
> udgaver, så jeg tænkte at Blakestone må være frit tilgængeligt !!
> Men er der et sted hvor man kan finde disse antikviteter længere ?!?

Prøv at kikke her.

http://www.doomwadstation.com/main/bstone.html

Det ser ud til at de er ved at lave det samme som med doom2.

Har du forresten prøvet den Total Conversion for doom2, det er rigtig sjovt
og så er det blevet flot.

Her er et link http://www.doomsdayhq.com/

mvh Kim.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-08-04 12:02

Takker for link'et, men desvære så dur det ikke, det videre link
http://darkwolf.slipgate.org/

Siger at severen ikke blev fundet.....

Så hvis der er andre gode forslag så kom endelig med den

Fra : Mads

Dato : 31-08-04 12:54

Prøv 3Drealms eget site :
http://www.3drealms.com/blake/

Så kan du da ihvertfald prøve spillet
i shareware udgaven

Fra : Ole Steiness

Dato : 01-09-04 21:13

"Kim Michael Larsen" <kimila"snabel-a"mail.dk> wrote in message

> Har du forresten prøvet den Total Conversion for doom2, det er rigtig
sjovt
> og så er det blevet flot.
>
> Her er et link http://www.doomsdayhq.com/

Hermed et stort cyber-kram til dig, Kim!

Efter at have læst dit indlæg downloadede og installerede jeg patchen. Det
tog 5 min., så var jeg kørende med en ultralækker Doom 2-version! Nice!

Nu mangler jeg bare den klassiske Doom 2-musik Nogen der ved, hvordan
den kan aktiveres? (Kører med WinXP Pro og SB Live).

VH Ole Steiness

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-09-04 22:14

Ole Steiness wrote:

> [...]
>
> Nu mangler jeg bare den klassiske Doom 2-musik Nogen der ved,
> hvordan den kan aktiveres? (Kører med WinXP Pro og SB Live).

Du kan prøve med VDMSound. Men det skulle da virke under Doomsday
Engine?
Der er en FAQ på websitet, måske får du brug for det der står her:
http://www.doomsdayhq.com/faq.php?topic=12

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 02-09-04 10:26

Ja det er fint tak for hjælpen....
Men det er ikke DOOM jeg vil have fingerne i, det er Blake Stone spillet,
kan nemlig huske at jeg spillede det for en del år siden og synes det kunne
være sjovt at have det igen.
IKKE DOOM spillet, det har jeg på pc'en....

Mvh Bonnie / Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 02-09-04 10:57

> [...]
kunne
> være sjovt at have det igen.
> IKKE DOOM spillet, det har jeg på pc'en....

Jeg ved godt det er blake stone du er ude efter, hvis du klikker på det link
jeg har henvist til tidliger vil du kunne se at de er igang med en
konvetering noget hen af doom2.

mvh Kim.