Heroes of Migth and Magic 4 søges
Fra : Bjarne

Dato : 31-08-04 06:58

Hej jeg har prøvet at finde et sted hvor jeg kunne købe Heroes of Migth and
Magic 4 men det er udsolgt
alle steder. er der en der ved hvor man kan købe spillet ? ville jeg blive
meget glad.

hilsen Bjarne

Fra : JH

Dato : 31-08-04 09:59

Bjarne wrote:
> [...]
> Magic 4 men det er udsolgt
> alle steder. er der en der ved hvor man kan købe spillet ? ville jeg blive

Prøv at *ringe* til:
http://www.2ndgames.dk/forside.asp
Du kan ikke stole på deres elendige hjemmside.

De havde et brugt liggende, da jeg var derinde
for et par uger siden.
Men det koster kassen! kr. 400 svjh.

Vh JH

Fra : Bjarne

Dato : 31-08-04 10:16

> [...]
> http://www.2ndgames.dk/forside.asp
> Du kan ikke stole på deres elendige hjemmside.
>
> De havde et brugt liggende, da jeg var derinde

Det havde de desværre ikke mere, så jeg leder stadig efter det.
Bjarne

Fra : iddqd

Dato : 31-08-04 11:01

Bjarne wrote:
> [...]
> Magic 4 men det er udsolgt
> alle steder. er der en der ved hvor man kan købe spillet ? ville jeg blive

Det er altså ikke noget særligt, faktisk er forgængeren bedre hvis du
spørger mig.

Mvh

Bruno (Som stort set lige har foræret sit IV væk, da det bare samlede støv.)

Fra : Bjarne

Dato : 31-08-04 11:26

> [...]
> spørger mig.
>
> Mvh
>
> Bruno (Som stort set lige har foræret sit IV væk, da det bare samlede

Det er bare lidt svært at forklare en 8 årig som mener det er det bedste i
verden ik.
Bjarne

Fra : Zif

Dato : 31-08-04 16:16

http://www.2ndgames.dk/vare.asp?varenr=0rom7756

Fra : iddqd

Dato : 31-08-04 21:43

Bjarne wrote:
> Det er bare lidt svært at forklare en 8 årig som mener det er det bedste i
> verden ik.

Av, den kan jeg godt se. Mit eksemplar er forøvrigt endt hos en 9-årig
hvor det vist også gør stor lykke.

Når du får fat på det så sørg for at installere alle patches, mener der
er 3, for ellers så lækker spillet hukommelse og kommer hurtigt til at
køre meget langsomt!

Mvh

Bruno

Fra : Larsen

Dato : 02-09-04 18:16

> [...]
> Magic 4 men det er udsolgt
> alle steder. er der en der ved hvor man kan købe spillet ? ville jeg blive

Så en 4-5 kopier i en af butikkerne på Falkonér Alle i dag - kan sq ikke
lige huske hvad butikken hedder, men det er den første puterspil's butik på
højre hånd når man kommer fra Frederiksberg rådhus. Den butik hvor de også
handler meget med brugte spil......

mvh

Larsen

Fra : Bjarne

Dato : 03-09-04 06:20

"Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> højre hånd når man kommer fra Frederiksberg rådhus. Den butik hvor de også

Tak for tippet.
Jeg prøver i morgen
Bjarne

Fra : Zif