DK2
Fra : Aragorn24@webspeed.d~

Dato : 28-08-04 09:33

Jeg har siddet og spillet Dungeon Keeper2 igår, update v. 1.7

FUCK hvor er det stadig et monster fedt spil at spille.

Fedt at der også er på dansk, "onde hersker, du skal slagte de pøblen"

Hygge

Dennis

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 28-08-04 10:56

<Aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
>
> FUCK hvor er det stadig et monster fedt spil at spille.
>
> Fedt at der også er på dansk, "onde hersker, du skal slagte de pøblen"

Det er super! - Jeg har DK Gold (1'eren + Deeper Dungeons) og jeg glæder mig
stadig hver gang over næsten tidløs grafik og fænomenalt gameplay! Det
holder stadig - og mange år frem endnu.

Fra : Aragorn24@webspeed.d~

Dato : 28-08-04 18:19

aldrig prøvet 1erern, er den cool iforlhod til 2eren?

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:pEYXc.247$tV1.144@news.get2net.dk...

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 28-08-04 22:27

<Aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> aldrig prøvet 1erern, er den cool iforlhod til 2eren?

Jeg har aldrig prøvet 2'eren så... i don't know?!

/Rasmus

Fra : Jane

Dato : 29-08-04 19:18

skrev i <news:4130be76$0$287$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> aldrig prøvet 1erern, er den cool iforlhod til 2eren?

en million gange bedre

Jane som stadig ikke har fået dk1 til at samarbejde med xp
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 29-08-04 19:29

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in message

> en million gange bedre
>
> Jane som stadig ikke har fået dk1 til at samarbejde med xp
> --
> æbleskrog.dk
> xn--bleskrog-i0a.dk

Du skal sætte kompabilitet ved installationsprogrammet til Windows 95
Når du har installeret programmet går du ind på http://dk2.ea-europe.com,
går ind under DK1/Downloads og henter de upgrades der er.
DEREFTER sætter du kompabiliteten for genvejen til spillet til Windows 95 og
kør i 256 farver/640x480

Det virker ved mig - held og lykke!

/Rasmus

Fra : Jane

Dato : 29-08-04 19:46

Rasmus Thorsø Nielsen skrev i <news:nfpYc.407$ww7.320@news.get2net.dk>:

> Det virker ved mig - held og lykke!

Vil printe dit svar ud og prøve det snarest!

Jane - savner at tæske imper
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk