Josef slagtet - eller korsvejen i menighed~
Fra : Ole Madsen

Dato : 01-09-04 23:31

http://www.danmarkforjesus.dk/forum/read.php?f=1&i=1&t=1

hele indlægget kan læses i mit forum

Ole

Fra : Ole Madsen

Dato : 02-09-04 04:42

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.danmarkforjesus.dk/forum/read.php?f=1&i=1&t=1
>
> hele indlægget kan læses i mit forum

jeg har lavet lidt om på indlægget
Men det er utroligt hvordan Gud kan give ordene på forhånd og så prædike det
man skal lære af det bagefter, det er vidunderligt

Ole

Fra : Harald Mossige

Dato : 02-09-04 04:45

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message

> jeg har lavet lidt om på indlægget

Er det ikke litt "farlig å gjøre om på andres innlegg?

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-09-04 06:14

I news:4136971f$1@news.wineasy.se skrev
Harald Mossige følgende:

> Er det ikke litt "farlig å gjøre om på andres innlegg?

Har han lavet om på andres indlæg?

Burde du ikke lige undersøge tingene inden du udslynger beskyldninger
der nemt kunne vise sig at være helt grundløse?

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-04 07:36

"Ole Madsen" <Maaseiah@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.danmarkforjesus.dk/forum/read.php?f=1&i=1&t=1
>
> hele indlægget kan læses i mit forum
>
> Ole
+++++++++++++++++
Forstår jeg det ret så føler du dig som Josef velsignet med en "multicolor
dreamcoat", og dine medkristne som misundelige fugle der pirker til dine
kirsebær!
Overfor dem har du et fromt ønske:

"Hvis vi som vandrer i livet, angribes af dem som er i døden, altså dem der
ikke lever deres liv overgivet til Guds vilje i livet, bekræftiger de bare
det værk som Gud virker i dig, at det er virket af Gud. Vi må aldrig ty til
at ville søge hævn over sådanne mennesker, men overlade dem til Gud. Vi skal
ikke kæmpe imod dem men blot bede Gud om at de må blive omvendte".

Jeg vil nu snarere bede om at du vil blive omvendt!

Hilsen
Jens

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-09-04 07:42

I news:ch6f0i$2amr$1@news.cybercity.dk skrev
Lyrik følgende:

> Jeg vil nu snarere bede om at du vil blive omvendt!

Så han kan blive en rigtig god ikke-troende kristen i lighed med den
flok Pol Pot'er du gerne så indtage styringen af den danske
folkekirke?

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-04 07:56

"Andreas Falck" <fake@skrift.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så han kan blive en rigtig god ikke-troende kristen i lighed med den
> flok Pol Pot'er du gerne så indtage styringen af den danske
++++++++++++++++++++++++
Jeg tror ikke der bliver meget "Pol Pot" ud af Ole

Hilsen
Jens

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-09-04 09:41

I news:ch6g4l$2c4k$1@news.cybercity.dk skrev
Lyrik følgende:

> Jeg tror ikke der bliver meget "Pol Pot" ud af Ole

Nej heldigvis!

Fra : Ole Madsen

Dato : 02-09-04 12:02

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke kæmpe imod dem men blot bede Gud om at de må blive omvendte".
>
> Jeg vil nu snarere bede om at du vil blive omvendt!

hvor sødt, nej, jeg har bare selv oplevet det, derfor kanjeg skrive om det

Ole