AKUT EFTERLYSNING
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 20-08-04 21:56

Jeg har i dag modtaget og det er vigtigt.
AKUT EFTERLYSNING

Missionærerne Merryann og Flemming Kjær, samt deres to børn Johannes og
Natalie, har akut behov for tag over hovedet. De er netop nu i gang med at
afvikle dansk beboelse, job og skolegang for på ny at flytte til Colombia i
missionsarbejdet BØRNENES LIV.
Er det dig, eller kender du een, som har mulighed for at stille boligforhold
til rådighed for familien "Flemming" fra d. 1/9 til d. 15/10, (en lejlighed
eller et par kælderværelser), på Sjælland, så tæt på København
som muligt. Så kontakt Flemming: Tlf. 96 35 78 00 -
eller Willy Kjær: Tlf. 98 17 39 29.

BØRNENES LIV rækker i Colombia ud til de børn, som på grusom vis er blevet
uskyldige ofre for kaotiske, sociale forhold. De lever på gader og
slumkvarterer,
hvor sult og vold er daglige, ødelæggende fjender - og hvor børnenes
gennemsnits levealder er ca. 13 år. Det opsøgende arbejde finder
primært sted i Colombias hovedstad, Bogota, der hører til en af
verdens voldeligste byer.

BØRNENES LIV er med til at formidle et kærligt hjem og en tryg fremtid for
mange
af disse børn. Flemming og Merryann`s hjerter brænder for børnene. Hvem er
det, som er i stand til at give dem et opmuntrende skulderklap gennem et
tag over hovedet i deres sidste halvanden måned i Danmark.

Med venlig hilsen fra Willy Kjær -
formand for BØRNENES

--
Hej fra Børge Højlund Jensen
Min ICQ 107634963

Alle mail er scannet med http://www.free-av.com

Fra : Jens.

Dato : 21-08-04 08:37

Børge Højlund Jensen wrote:
> [...]
> Hvem er det, som er i stand til at give dem et opmuntrende
> skulderklap gennem et tag over hovedet i deres sidste halvanden måned

gør det dog selv.

--
Jens.

Fra : Børge Højlund Jensen