"Eurodan-huse"
Fra : Hans Paulin

Dato : 04-09-04 23:01

I morgen skal min veninde og jeg ud at kigge på et udstillingshus fra

www.eurodan-huse.dk

- er der nogen der har erfaringer med dem?
Hans

Fra : Brian Matzon

Dato : 04-09-04 23:26

Hans Paulin wrote:
> - er der nogen der har erfaringer med dem?
Øhh - en af danmarks største. Laver masser af huse, og har oxo haft
besøg af ekstrabladet et al. De er fine nok, men man kan være uheldig -
kort sagt, som alle andre i branchen...

/matzon

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 05-09-04 06:37

> www.eurodan-huse.dk
>
> - er der nogen der har erfaringer med dem?

Mine naboer er vældig tilfreds med deres, men de skal som andre firmaer
holdes i stramme tøljer og alle aftaler skal være skrevet ned.

Mvh Maria

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-09-04 08:41

Maria Frederiksen skrev:

> Mine naboer er vældig tilfreds med deres, men de skal som andre
> firmaer holdes i stramme tøljer og alle aftaler skal være skrevet ned.

Tak for svarene til jer begge to!
Hans

Fra : Lars

Dato : 05-09-04 08:54

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message

> Mine naboer er vældig tilfreds med deres, men de skal som andre firmaer
> holdes i stramme tøljer og alle aftaler skal være skrevet ned.

Jeg kan tilslutte mig Marias udtalelse. Vores nabo har også et Eurodan hus,
og det er et glimrende hus. Der har ikke været de store diskussioner med
firmaet om de ting der har været.

/Lars

Fra : Jan Achmann

Dato : 05-09-04 09:57

Jeg har et Eurodan-hus fra 1993. Det er et glimrende hus og kvaliteten er
i top.
Jan

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-09-04 20:36

Jan Achmann skrev:

> Jeg har et Eurodan-hus fra 1993. Det er et glimrende hus og
> kvaliteten er i top.
> Jan

Tak til jer begge!

Var ude at se på et flot udstillingshus fra samme firma i dag.
Hans

Fra : Mogens

Dato : 05-09-04 20:41

On Sun, 5 Sep 2004 21:35:56 +0200, "Hans Paulin" <me@privacy.net>
wrote:

>Var ude at se på et flot udstillingshus fra samme firma i dag.

Et udstillingshus fejler sjældent noget - det er byggefasen, der kan
være tricky. Særligt hvis man er peniffen og ikke vant til at håndtere
byggeri (nervøs).

Jeg var forleden hos en kunde, som var midt i et Eurodan-byggeri, og
han var meget utilfreds. Der var mange detaljer, der var gået galt
(bordplader der ikke passer, lamper der var placeret forkert,
loftlister, forkert gasfyr osv.).

Jeg tror ikke Eurodan er værre end andre - det var de i gamle dage...
(TV-udsendelse desangående!)

Mvh Mogens

Fra : Inger Pedersen

Dato : 05-09-04 20:46

"Mogens" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Særligt hvis man er peniffen

Hvad er peniffen? Det sammen som pernitten?

Hilsen Inger

Fra : Mogens

Dato : 05-09-04 20:56

On Sun, 5 Sep 2004 21:45:49 +0200, " Inger Pedersen"
<inger_mp@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

>Hvad er peniffen? Det sammen som pernitten?

Det har du sikkert ret i :)

Mvh Mogens

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-09-04 06:59

Mogens skrev:

> Et udstillingshus fejler sjældent noget

....overvejede selv det samme...

> - det er byggefasen, der kan
> være tricky. Særligt hvis man er peniffen og ikke vant til at håndtere
> byggeri (nervøs).

....hu ha...

> [...]
> han var meget utilfreds. Der var mange detaljer, der var gået galt
> (bordplader der ikke passer, lamper der var placeret forkert,

....lækkert...

> Jeg tror ikke Eurodan er værre end andre - det var de i gamle dage...
> (TV-udsendelse desangående!)

....så jeg desværre ikke...

Tak for hjælpen!
Hans

Fra : René Beyer

Dato : 06-09-04 12:35

www.tubavej.dk

mvh René

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 12:49

Projektstyring er generelt ikke noget som de forskellige byggefirmaer er
helt gode til, men Eurodan huse er vist ikke blandt de mindst ringe. En af
mine kollegaer fik bygget i Mårslet hvor Eurodan afleverede med 3 måneders
forsinkelse.

../Anders

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-09-04 06:14

Anders Mørk skrev:

> En af mine kollegaer fik bygget i Mårslet hvor Eurodan
> afleverede med 3 måneders forsinkelse.

Ups!
Hans

Fra : Hans Paulin