Salg af træflis i Viborg
Fra : Heidi

Dato : 02-09-04 20:51

Nogen der kender til steder med salg af træflis til favorable priser i
omegnen af Viborg?
Vi har fundet http://traeflis.dk/ men de skilter ikke ligefrem med
prisen.
Hvilken pris er rimelig at betale pr. m3? (Eller hvilke mål man nu
normalt regner den slags i).
Det skal bruges til afdækning under nogle træer, hvor der ikke kommer
meget sol.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : pv

Dato : 04-09-04 21:36

Prøv her, kender dog ikke prisen.
Det er et savværk, du kan også tjekke deres hjemmeside
http://www.viskum.dk/cms/index.asp
Se under "produktoversigt" "biprodukter" "flis"
VISKUM AS
Viskum Skovvej 13, Thorsager
DK - 8830 Tjele
0045 86 65 41 66

Fra : Heidi

Dato : 05-09-04 08:25

pv wrote:
> [...]
> Det er et savværk, du kan også tjekke deres hjemmeside
> http://www.viskum.dk/cms/index.asp
> Se under "produktoversigt" "biprodukter" "flis"

Hej pv,

Tak for svaret.Virksomheden kender jeg faktisk godt da vi har dem som
kunde på mit arbejde
Der står også en meget nyttig beskrivelse af hvordan man forbereder
jorden til flis, så igen tak for linket!

Har du mon nogen ide om hvorvidt prisen på ca. 125 inkl. moms pr. m3 er
normal for den slags?

Fra : pv

Dato : 04-09-04 21:45

Pris ca. 100 pr. m3 + moms

Fra : anders majland

Dato : 04-09-04 21:54

> Pris ca. 100 pr. m3 + moms

Hvad er vægtfylden typisk ?
(jeg tænker på at brænde det - og kan bedre forholde mig til vægt end
volumen)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid