Murerarbejde nær Aalborg
Fra : Bettina

Dato : 02-09-04 18:09

Jeg kender ingen håndværkere i området, og vil derfor gerne
høre om erfaringer og især anbefalinger af murere i Aalborg
området. Jeg bor i lidt nord for Aalborg.

Jeg skal have lavet reparationer af ydermur med udskiftning
af enkelte sten samt fugning, hvor det er nødvendigt, når
det er blevet sandblæst.
Dernæst skal ydermuren vandskures. Evt. også males, men det
overvejer jeg at gøre selv.

Jeg har en stor trappe, som p.t. er beklædt med massive
mursten. Disse skal fjernes og der skal ny overflade på.
Trappen skal rettes til, og det bliver enten en støbt trappe
eller med klinker. Desuden skal der støbes mellem trinene,
således man kan rulle en kørestol op i et jævnt forløb.

Jeg skal have lavet nyt badeværelse, og her skal mureren
primært stå for flisearbejde men også opmuring af
hylder/skabe kan komme på tale. Jeg har endnu ikke afgjort
indretningen.

Jeg vil være meget glad for anbefalinger i forhold til
kvalitet men også pris.

De bedste hilsener
Bettina

P.S. Fik postet dette i dk.opslag.stillinger først, men tror
dette er stedet.

--- svarer du pr. mail, skal du huske at fjerne KLIPUD i min
adresse ---