m2 pris på nybyggeri?
Fra : Hans Paulin

Dato : 29-08-04 08:38

Vi har fået opgivet en m2-pris på nybyggeri på ca. 10K (Sønderjylland) -
gælder dette osse hvis man bygger i 2 plan (2x100 m2)?

Vi har overvejet utraditionelle materialer for at holde prisen i ave - vil
store alu/glas-arealer sænke prisen i forhold til mursten?

Eller er der nogle type/elementhuse, der ka få prisen på 200 m2 i 2 plan til
at holde sig inden for én million i alt (plus byggegrund)?
Hans

Fra : Kim Bernhart

Dato : 29-08-04 09:05

Hej,

Du kan prøve at kigge på www.hjemas.dk

Der er mange kvm og lift utraditionelt byggeri.

Hilsen

Kim

Fra : //zlgge

Dato : 29-08-04 09:34

"Kim Bernhart" <kim_bernhart@XXXvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Du kan prøve at kigge på www.hjemas.dk
>
> Der er mange kvm og lift utraditionelt byggeri.
>
> Hilsen
>
> Kim

Kender du andre tilsvarende sider, denne her er ret spændende

Mvh
//zigge

Fra : Hans Paulin

Dato : 29-08-04 20:55

Kim Bernhart skrev:

> Hej,
>
> Du kan prøve at kigge på www.hjemas.dk

Tak - prøver vi!
Hans

Fra : Brian R.

Dato : 30-08-04 14:18

Ellers er der Preben Jørgensen Huset, der bygger gængse typehuse i god
kvalitet (fuldmuret ud og indvendigt) for små kr. 6000,- pr. m2.

Der er modeller i alle størrelser og afskygninger....
http://www.prebenjorgensenhuset.dk/main/index.asp

Mvh,
Brian R.

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-08-04 07:13

Brian R. skrev:

> Ellers er der Preben Jørgensen Huset, der bygger gængse typehuse i god
> kvalitet

Det er pænt, men:

"Vi skal gøre opmærksom på, at Preben Jørgensen Huset ikke bygger overalt i
Danmark, men begrænser sig til en omkreds på ca. 80 km. fra Tørring."

Vi bor i Sønderjylland.
Hans

Fra : Brian R.

Dato : 31-08-04 07:27

Hej Hans,
Jeg har tidligere haft kontaktet dem - og de bygger også længere væk - dog
mod at beregne sig et afstandstillæg.

Du skriver dog ikke noget om hvor i Sønderjylland du øsnker at bygge. Jeg
har tidligere fået et tilbud på byggeri i Aabenraa.

Mvh,
Brian

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-08-04 17:02

Brian R. skrev:

> Du skriver dog ikke noget om hvor i Sønderjylland du øsnker at bygge.

Broager

> Jeg har tidligere fået et tilbud på byggeri i Aabenraa.

Lyder godtnok!

Tak for oplysningen!
Hans