Hvilken spartel til træ (udendørs)?
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 28-08-04 13:59

Jeg skal have udfyldt nogle huller i en dør inden den skal males (udendørs).

Hvad kan man spartle dem med? Skal det være plastiktræ eller, hvad kan
bruges?

VH
Jakob

Fra : Inger Pedersen

Dato : 28-08-04 14:06

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal have udfyldt nogle huller i en dør inden den skal males
(udendørs).

> Hvad kan man spartle dem med? Skal det være plastiktræ eller, hvad kan
> bruges?

Jeg vil foreslå spartelmasse til udendørs brug.

Hilsen Inger

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 28-08-04 21:34

Jakob Aagaard Harder skrev:

> Jeg skal have udfyldt nogle huller i en dør inden den skal males (udendørs).

> Hvad kan man spartle dem med? Skal det være plastiktræ eller, hvad kan
> bruges?

Du skal bruge to-komponent spartelmasse. Plastik Padding har noget,
der er beregnet til træ. Er det store huller, er det en fordel at
sætte en skrue i først. Samme princip bruger tandlægerne også. Men
om det er for at holde på fyldningen eller for at trække penge op
af lommerne på os, er jo spørgsmålet

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : John Vedsegaard

Dato : 29-08-04 14:07

> [...]
(udendørs).

> Hvad kan man spartle dem med? Skal det være plastiktræ eller, hvad kan

Bil og Båd, 1-komponent - men ikke ugiftig.

Virker godt synker stort set ikke og tørrer hurtigt.

John